A Pirelli 2011-ben vette át a Forma-1 kizárólagos gumiszállítójának szerepét a japán Bridgestone-tól. Az olasz cég 2013-ban szerződése utolsó évéhez ér, a hosszabbítás határideje jövő június. A gyártó motorsportfőnöke, Paul Hembery azt mondja, ha lehetséges, még két-három újabb terminust is vállalnak a sportágban.
„A többség szerint 8-10 év kell ahhoz, hogy egy sportágon keresztül egészen az eladások szintjéig érvényesüljön a részvétel. Technikai partner is vagyunk, szóval nem egyszerű szponzorációról van szó az esetünkben, így pedig középtávú együttműködés keretében tudnánk igazából maximalizálni a befektetésünket” – nyilatkozta az ESPN-nek a szakember. 
„Persze nem akarunk minden áron maradni, üzleti alapon működünk, és mostanában nem mennek mindenütt jól a dolgok. De koncepció szintjén, ha a feltételek ésszerűek maradnak, akkor középtávon szeretnénk itt lenni, mindig is ezt mondtuk. Azonban ha a rajtunk kívül álló tényezők változnak, akkor természetesen a mi álláspontunk is változhat” – tette hozzá.