A Toyota prémiummárkája új szánt rajzolt a Mikulásnak. Az amerikai karácsonyi folklór hagyományaihoz illeszkedő Lexus Flying Luxury Cruiser (Lf LC) modell olyan extrákkal szolgálja az ajándékhordás biztonságát, mint a:

– továbbfejlesztett Lexus Hybrid Drive hibridrendszer, 800 rénszarvas-erővel, ami egyetlen biológiai rénszarvasénál is kisebb emissziót produkál;
– EV-üzemmód, azaz csendes elektromos hajtás a tetőkön lopakodáshoz;
– holttérfigyelő, keresztirányú forgalom-monitorral, megkönnyítendő a kémények közti manőverezést;
– továbbfejlesztett ütközés-elkerülő automatika, ami automatikusan megállítja a járművet, ha túl nagy sebességgel közelítene meg olyan akadályokat, mint például egy-egy ébren botorkáló nagymama;
– Lexus navigációs rendszer, e-Destination szolgáltatással, mellyel a Mikulás előre elmailezheti a jó gyerekek címeit tartalmazó úticél-listáját a szánnak;
– Lexus Enform-rendszer, Pandora playlist-tel, rajta az összes agyonforgatott kötelező karácsonyi slágerrel;
– egy nagy vörös LED, infravörös reflektor és sztereokamera, hogy a ködben a Mikulás legalább olyan jól lássa az utat, mintha Rudolf navigálna.

A speciális karácsonyi LFLC modell élettartam-garanciával és 24 órás háztető-assistance szolgáltatással érkezik.

Nem rossz ez a Lexus-szán, de a japán luxusmárka lopakodó PR-próbálkozása amatőr favicc csupán a „Mikulás új szánja” marketingműfaj örökös bajnoka mellett. Az IGO navigációs cég tavalyi fantasztikus alkotását ide kattintva csodálhatjuk meg újra.