Egy nyílegyenes övvonal, és egy folytonos lendülettel alászálló tetőív – a hétvégi szellőztetés után ezúttal ennyit árult el hamarosan érkező újoncáról a Rolls-Royce. Kémfotókon persze már tavaly nyáron láthattuk a leggyorsabb Rolls-nak ígérkező kocsit.

Az ötvenes évek meggyőzően egyszerű szépségű szuperkupéit idéző idomok ma már ritkaságszámba mennek; a képről (amelybe minduntalan egy csónakfenekű barchettát szeretnék belelátni, pedig az aztán csúnya volna a pantheon-hűtőpajzs ellenpólusaként) egyelőre azt is nehéz eldönteni, hogy ez a profil valóban jól állnak-e majd a britek leendő sztármodelljének.

Nevéhez illő módon sejtelmesen vezeti fel új modelljének genfi bemutatkozását a Rolls-Royce

Nevéhez illő módon sejtelmesen vezeti fel új modelljének genfi bemutatkozását a Rolls-Royce

Nevéhez illő módon sejtelmesen vezeti fel új modelljének genfi bemutatkozását a Rolls-Royce


A Ghost rövidített padlólemezére készülő kupé igazi kompakt darab lesz, mármint Rolls-Royce mércével mérve. Tengelytávja várhatóan alig haladja meg a három métert, az egész autót 5,2 méteresre saccolják a brit szaklapok. A hátsó szélvédő előtt jól láthatóan megemelték a tetőt, így a férőhellyel aligha lesz probléma. Kisebb méretekhez nagyobb teljesítmény dukál, a tizenkét hengeres turbómotor nagyjából 600 lóerőre izmosodik.

Vagy majd kiderül március ötödikén…