Egy decemberben megjelentetett grafika alapján már alkothattunk elképzelést a kompakt kupé sportosabb kiviteléről, most viszont fényképeken is itt van a GT, és őszintén szólva jobban néz ki, mit amire számítottunk. Agresszív, előre ugró lökhárító LED-es lámpabetétekkel, hatalmas légbeömlőkkel, piros szegéllyel – valahogy így kell kinéznie egy túlmotorizált csúcsmodellnek.

Mindkét lökhárítót átrajzolták, szinte orra bukik a karosszéria

Mindkét lökhárítót átrajzolták, szinte orra bukik a karosszéria

Mindkét lökhárítót átrajzolták, szinte orra bukik a karosszéria

A gyengébbek kedvéért a méhsejt-szerkezetű hűtőmaszkon GT felirat pöffeszkedik, pedig a vaskosabb oldalsó kötények, az átrajzolt hátsó lökhárító és a fekete tetőlemez önmagában is jelzés értékű. A futóművet leültették és keményebbre hangolták, a 18 colos keréktárcsákat elöl 30, hátul 26 cm átmérőjű féktárcsák töltik ki.

Az utastérről nincsenek fotóink, de bennfentes információk szerint Recaro sportülések és alumínium pedálok adják meg az alaphangulatot. Ami a hajtásláncot illeti, a korábban valószínűsített 1,6 literes, közvetlen befecskendezéses turbómotor dolgozik a GT orrában, 200 lóereje 7,9 másodperces 0-100 km/h gyorsulást tesz lehetővé.