Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nico Hülkenberg idénre a Sauberhez szerződött, az új csapat autója pedig kellemetlen meglepetést tartogatott számára. A múlt heti jerezi teszten a C32-es vezetése közben világos lett, hogy a kasztni eleje nem az ő mérete, a pedálok nyomása közben szorult a lába, írja a német Bild.
A kész, az FIA által homologizált kasztnit már nem lehet átépíteni, így más megoldást kellett találni.
„A lábujjaim szorulnak, amikor a pedálokat nyomom. A cipőim sarkánál levágtunk a talpból, hogy így elférjek” – erősítette meg a német pilóta.
A kis kellemetlenség mellett azért van ok a bizakodásra, a C32-es méltó utódja lehet a tavaly több dobogós helyezést is szerző C31-esnek. A címvédő Red Bull főnöke a svájci Blicknek azt mondta, a Sauber jelentette számára a fő meglepetést múlt héten Jerezben: „A Sauber! Ahogy 2012-ben, most is jó autót építettek” – mondta Christian Horner.