Új alapmotorral gazdagodott a Volkswagen Amarok kínálata. A dízelüzemű, kétliteres, közös nyomócsöves befecskendezésű motor 140 lóerős, a korábbi hasonló kialakítású, de 18 lóerővel gyengébb testvérét nyugdíjazza.

Az erősebb motornak köszönhetően az Amarok 12,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órás tempóra (korábban 13,2 másodperc), végsebessége pedig immár 168 km/óra , mely egy árnyalatnyival jobb, mint a korábbi 162 km/órás érték.

A pick-up üzemanyag-fogyasztása lényegében nem változott: 6,8 liter gázolajat fogyaszt száz kilométerenként. Az új motor hazánkban a négyajtós, duplakabinos, hátsókerék hajtású vagy kétféle összkerékhajtású változataihoz egyaránt rendelhető. A frissített típus továbbra is egy hatfokozatú kézi sebességváltóval kapható olyan kiegészítőkkel, melyek már a Volkswagen többi típusaiban is megtalálhatóak.

Ilyen az RNS 510 rádió és navigációs eszköz, a tolatássegítő kamerával ellátott ParkPilot rendszer, a programozható, távirányítós állóhelyi kiegészítő fűtés, továbbá a kanyarfényként is szolgáló ködfényszórók. A járműhöz úgynevezett ‘fényasszisztens’-csomag is rendelhető, mely állandó nappalifény kapcsolót, esőérzékelős ablaktörlő-vezérlést, ‘hazakísérő világítást’ és ‘üdvözlő világítást’, valamint automatikusan elsötétedő belső visszapillantó tükröt.

Erősebb motor a VW Amarokba 1

Új motor jött, fogyasztás maradt

Új motor jött, fogyasztás maradt

Az Amarok duplakabinos indulóára Magyarországon nettó 5 465 000 forint, míg az összkerékhajtású változatok ára nettó 5 956 000 forintnál kezdődik. Az Amarok továbbra is elérhető 2,0 biturbo dízellel is, az 180 lóerő teljesítményű.