Miután a fordulatszámmérő rajzával beharangozta, most teljes valójában is megmutatja új szupersportkocsijának belső dizájnját a McLaren. Ebben a formában persze ez sem igaz, hiszen az erősen oldalról fotózott kép némi rejtvényfejtést igényel, de most már legalább van némi elképzelésünk a sportautó belteréről.

Végletekbe menő tömegcsökkentés és tudatos ipari hatásvadászat a szupersportkocsi cockpitjában.

Nem hiányzik a légkondi, a műholdas navigáció, az egyedi hangrendszer. Pohártartó is akad.

Nem hiányzik a légkondi, a műholdas navigáció, az egyedi hangrendszer. Pohártartó is akad.


Az bizonyos, hogy az autó megállná a helyét a „puritán” szócikk illusztrációjaként a Wikipédián. Az ülések, a kormány karimája és a műszerfal kisebb felületei kivételével mindenütt a csodálatos, nyers kabronszálas kompozitot élvezhetjük. A tömegcsökkentést véresen komolyan vevő cég a szénszálas idomok legfelső rétegét is lehántotta, ami a különleges, ipari hatású megjelenés mellett másfél kilogrammal csökkentette a jármű össztömegét. És ha már spóroltak, abba sem hagyták: még hangszigetelés, sőt, padlószőnyeg sincsen, bár utóbbi külön megrendelhető az autóhoz.

Maguk az ülések sem hétköznapiak. A magas küszöb mögött csak tudatos mozdulatsorral megközelíthető ülőalkalmatosságok soványka párnázatát hajszálvékony szénszálas vázra applikálták, dőlésszögük két pozícióban állítható: utcára 28, versenyzéshez a sisaknak több helyet biztosító 32 fokos helyzetet ajánlja a gyár. A csupán 10,5 kilós ülés magassága fix, de ez nem okozhat problémát, hiszen helyzetét a vásárlóról vett mérték szerint állítják be; kívánságra az üzemben átszerelik, ha mégsem lenne kényelmes. A kormánykerék a McLaren korábbi bajnokai által alkalmazott fogást nyújtja az ügyfeleknek.

Alaphelyzetben hárompontos automata öveket kap a P1, de mindent előkészítettek a hatpontos versenyövek beépítéséhez. Akár utcán, akár pályán használják az autót a leendő tulajdonosok, különleges perspektívából tekinthetnek a külvilágra: a szélvédő keskeny, de mélyre nyúlik, és a vezető feje fölött is üvegpanel feszül, így mintha vadászrepülőgépben foglalna helyet az ember.