A HRT-ből a 2012-es idény vége előtt hátrált ki a mindössze egy bő évvel korábban beszállt tulajdonos, a Thesan Capital. A madridi alakulat felszámolása már tavaly év végén megindult, mára pedig tulajdonképpen semmi sem maradt a három évet élt F1-es projektből.
A spanyol AS tudósítása szerint egy közismert autóalkatrész-kereskedő nagyvállalkozó, Teo Martin mostanra felvásárolta a HRT minden mozdítható értékét.
A madridi Caja Magicában bérelt, tavaly tavasztól használt központ már teljesen üres. A kereskedő megvette a csapat 2011-es és 2012-es kasztnijait, egy demóautót, a csapat kamionjait, szerszámait és gépeit, de még a bútorzatot is, azaz mindent, ami adható-vehető értéket képviselt.
Az üzlet értéke nem ismert.
Az alkatrész-kereskedő nem szerezte meg a HRT által használt Cosworth-motorokat, azok visszakerültek a gyártóhoz, ahogy a Williamstől lízingelt sebességváltók is Grove-ba tértek vissza.
Azóta felröppent, hogy az egyik 2011-es, azaz a szabályok alapján a teszttilalom alá már épp nem eső autót Teo Martin helyett az F1-es gumiszállító, a Pirelli vette meg, hogy a tavaly szerzett 2010-es Renault R30-asnál kicsit korszerűbb autóval folytathassa a fejlesztési munkát. A milánói cég egyelőre nem erősítette meg a hírt.