A valóságtól elrugaszkodott ötleteiről elhíresült svájci Sbarro ízlésvilágához képest egyenesen visszafogott az a kupé, amelyről egyelőre csak két ceruzarajzot közölt a stúdió. Nem véletlenül: ezúttal nem közönségét akarja határtalan képzelőerejével lenyűgözni, hanem a környezetbarát autók részére kiírt Monte Carlo ralit szeretné megnyerni a műhely.
Az autó műszaki tartalma ennek megfelelően racionális, ha nem is hétköznapi. Az orrban a Peugeot sokat látott, bevált hathengeres benzinmotorja kapott helyet. A háromliteres, hathengeres erőforrás ötfokozatú kéziváltója ma már anakronisztikus, 210 lóerejére azonban nem lehet panasz, különösen, hogy az a hátsó kerekeket hajtja.
Egy öreg benzinmotortól azonban még nem lenne környezetileg fenntartható a Sbarro React ‘EV, ezért az első kerekek egy-egy villanymotort kaptak. Ezek darabja 100 kilowatt (134 LE) teljesítményt és 750 Nm forgatónyomatékot biztosít, a kormányon tehát komoly hajtási befolyások ébrednek majd, de ez legyen a pilóta gondja.
Az elektromos motorokat egy 24 kWh kapacitású LiFePo (lítium-vas-polimer) akkumulátorcsomag táplálja. Ez akár tisztán elektromos üzemmódra is alkalmassá tehetné a járművet, de valószínűbb, hogy az autót 13 hét alatt a semmiből felépítő csapat a nyers erőre helyezte a hangsúlyt.
Akárhogy is, a React ‘EV ütőképesnek és főleg utcára alkalmasnak tűnik – ez nyilván újdonság Franco Sbarro számára.