A

A múlt héten bemutatott sziluett még bármi lehetett volna, a most közzétett fotókról viszont már akkor is nyilvánvaló lenne a Bertone genfi újdonságának mibenléte, ha nem nevezték volna meg.
folytatásának tekinthető Shooting Brake egyelőre tanulmány, és jelen formájában valószínűleg az is marad, noha több mint fél évszázados együttműködés után vélhetően egy srófra jár a két vállalat vezetőinek az agya, a meredek farú kombi tehát alighanem találkozik a britek ízlésével.

Nagyon angol, pedig olasz 13


Az elméleti gyárthatóságot támogatja az a tény is, hogy az újdonság szerkezetében és méreteiben tökéletesen megegyezik a Rapide-dal.

Az előre húzott C-oszlopaival különösen agresszív, zömök hatást keltő Shooting Brake formajegyei értelemszerűen csak a farnál térnek el a limuzinétól; átrajzolták a lökhárítót, aktualizálták és LED-sávval kötötték össze a patkó alakú lámpatesteket.

Bár képen egyelőre nem láthatjuk, a Bertone-féle adaptáció csomagtartója aligha lesz praktikusabb az alapmodell szűk nyíláson át rakodható, bár a maga 301 literével papíron tisztességes üregénél. Igaz, rosszabb sem, ugyanis a különálló hátsó ülések ugyanúgy ledönthetők, mint a szedánnál. Ha mégis inkább utasokat szállítanánk, nekik határozottan jobb lenne a dolguk a kombiban: a kevésbé ejtett tető alatt több a hely a fejnek, és az ajtókivágás sem szűkül be olyan rettenetesen.

A 2009-ben bemutatkozott Aston Martin Rapide hatliteres, tizenkét hengeres motorja 477 lóerős, amivel az autó 303 km/óra végsebességre képes. A motor legnagyobb forgatónyomatéka 600 Nm, a nulla-százas gyorsulás szintideje 5,3 mp.