A
Az elméleti gyárthatóságot támogatja az a tény is, hogy az újdonság szerkezetében és méreteiben tökéletesen megegyezik a Rapide-dal.
Az előre húzott C-oszlopaival különösen agresszív, zömök hatást keltő Shooting Brake formajegyei értelemszerűen csak a farnál térnek el a limuzinétól; átrajzolták a lökhárítót, aktualizálták és LED-sávval kötötték össze a patkó alakú lámpatesteket.
Bár képen egyelőre nem láthatjuk, a Bertone-féle adaptáció csomagtartója aligha lesz praktikusabb az alapmodell szűk nyíláson át rakodható, bár a maga 301 literével papíron tisztességes üregénél. Igaz, rosszabb sem, ugyanis a különálló hátsó ülések ugyanúgy ledönthetők, mint a szedánnál. Ha mégis inkább utasokat szállítanánk, nekik határozottan jobb lenne a dolguk a kombiban: a kevésbé ejtett tető alatt több a hely a fejnek, és az ajtókivágás sem szűkül be olyan rettenetesen.
A 2009-ben bemutatkozott Aston Martin Rapide hatliteres, tizenkét hengeres motorja 477 lóerős, amivel az autó 303 km/óra végsebességre képes. A motor legnagyobb forgatónyomatéka 600 Nm, a nulla-százas gyorsulás szintideje 5,3 mp.