A Volkswagen szokásához híven már a megnyitó előestéjén elpufogtatta a puskaport. Kezdetnek az egyliteres VW-t láthattuk közelről, ez fájdalmas élmény volt a 12,5 litert fogyasztó lakóautós utazásunk után.
A VW XL1-gyel összesen 12 liter gázolajjal elértünk volna Genfbe. Igaz, a tankolást ezzel sem úsztuk volna meg, hiszen alig tíz liternyi üzemanyagot lehet tankolni a világ legáramvonalasabb, nagyjából tíz éve készülő autójába. Testközelből sportkocsisan alacsony, vállban szűk, de közel nem spártai az XL1-es belseje. Az alacsony építés mellett a sportautós hangulatra játszanak rá az ollószerűen nyíló ajtók, illetve a külső visszapillantók helyett használt apró, minimális légellenállású külső kamerák is, melyeknek képét az ajtókba épített kijelzőkön láthatja a vezető.
Volkswagen sokk!
1/74 Megbújik a tömegben a kombi Golf
Megbújik a tömegben a kombi Golf
Fotó megosztása:
2/74 Minőségi javulás a berendezésben
Minőségi javulás a berendezésben
Fotó megosztása:
3/74 Jellegzetes lámpatest
Jellegzetes lámpatest
Fotó megosztása:
5/74 Új Bentley Flying Spur
Új Bentley Flying Spur
Fotó megosztása:
6/74 Látványos Giugiaro tanulmány
Látványos Giugiaro tanulmány
Fotó megosztása:
7/74 Érdekes forma, nagy kipufogóval
Érdekes forma, nagy kipufogóval
Fotó megosztása:
9/74 A motor is dizájnelem
A motor is dizájnelem
Fotó megosztása:
10/74 Hatalmas G az üzemanyagtöltőn
Hatalmas G az üzemanyagtöltőn
Fotó megosztása:
11/74 Óriási kerekek a tanulmányautó alatt
Óriási kerekek a tanulmányautó alatt
Fotó megosztása:
13/74 Agresszív tekintet
Agresszív tekintet
Fotó megosztása:
14/74 A színösszeállítás ütős
A színösszeállítás ütős
Fotó megosztása:
15/74 Újabb különleges kivitel az öregedő modellből
Újabb különleges kivitel az öregedő modellből
Fotó megosztása:
17/74 Megfutja a 400-at ez a modell is
Megfutja a 400-at ez a modell is
Fotó megosztása:
18/74 A motor a régi
A motor a régi
Fotó megosztása:
19/74 Extra felni szellőzteti a fékeket
Extra felni szellőzteti a fékeket
Fotó megosztása:
21/74 Háromajtós SEAT új emblémával
Háromajtós SEAT új emblémával
Fotó megosztása:
22/74 Szerény csomagtartó, sok bőrönddel utazóknak
Szerény csomagtartó, sok bőrönddel utazóknak
Fotó megosztása:
23/74 Pohártartó helyett pezsgőtartó
Pohártartó helyett pezsgőtartó
Fotó megosztása:
25/74 Gyorsan cserélhető kerék
Gyorsan cserélhető kerék
Fotó megosztása:
26/74 Szélesebb, erősebb
Szélesebb, erősebb
Fotó megosztása:
27/74 Az ötödik generáció
Az ötödik generáció
Fotó megosztása:
29/74 A legújabb Lamborghinit is bikáról nevezték el
A legújabb Lamborghinit is bikáról nevezték el
Fotó megosztása:
30/74 Sportautós belső
Sportautós belső
Fotó megosztása:
31/74 Szellőzőnyílások az egy litert fogyasztó VW-n
Szellőzőnyílások az egy litert fogyasztó VW-n
Fotó megosztása:
33/74 Igazán egyedi lámpa
Igazán egyedi lámpa
Fotó megosztása:
34/74 Y-alakú fényszórók, szögletes forma
Y-alakú fényszórók, szögletes forma
Fotó megosztása:
35/74 Az XL1 belseje
Az XL1 belseje
Fotó megosztása:
37/74 Felfelé nyílnak az ajtajai
Felfelé nyílnak az ajtajai
Fotó megosztása:
38/74 Az ember mindig boldog, ha hasonló berendezés veszi körül
Az ember mindig boldog, ha hasonló berendezés veszi körül
Fotó megosztása:
39/74 Hathengeres boxermotor dübörög a szárnyak alatt
Hathengeres boxermotor dübörög a szárnyak alatt
Fotó megosztása:
41/74 GT3
GT3
Fotó megosztása:
42/74 3,8 literes
3,8 literes
Fotó megosztása:
43/74 Nem a pajtában festették sárgára
Nem a pajtában festették sárgára
Fotó megosztása:
45/74 Nem lett nagyobb, csak jobban használható a csomagtartó
Nem lett nagyobb, csak jobban használható a csomagtartó
Fotó megosztása:
46/74 Hosszabb dolgok is könnyen beleférnek
Hosszabb dolgok is könnyen beleférnek
Fotó megosztása:
47/74 Az új Octaviát már vezettük is. Most a kombi az új
Az új Octaviát már vezettük is. Most a kombi az új
Fotó megosztása:
49/74 Kis légellenállású felnik
Kis légellenállású felnik
Fotó megosztása:
50/74 Kamera a visszapillantó helyett
Kamera a visszapillantó helyett
Fotó megosztása:
51/74
Fotó megosztása:
53/74 Apró külső tükör
Apró külső tükör
Fotó megosztása:
54/74 Összesen négyet készítettek belőle, de csak három volt eladó
Összesen négyet készítettek belőle, de csak három volt eladó
Fotó megosztása:
55/74 Elektromos Audi
Elektromos Audi
Fotó megosztása:
57/74 Egyetlen példányon található csak meg az olasz trikolór mindhárom színe
Egyetlen példányon található csak meg az olasz trikolór mindhárom színe
Fotó megosztása:
58/74 Semmi nőies domborulat
Semmi nőies domborulat
Fotó megosztása:
59/74 Állítható szárny
Állítható szárny
Fotó megosztása:
61/74 Jubileumi Lamborghini
Jubileumi Lamborghini
Fotó megosztása:
62/74 Giugiaro modell bentről
Giugiaro modell bentről
Fotó megosztása:
63/74 A jövő Transportere?
A jövő Transportere?
Fotó megosztása:
65/74
Fotó megosztása:
66/74 Édes teher a hosztesz kezében
Édes teher a hosztesz kezében
Fotó megosztása:
67/74 A brutális szuper sportkocsiktól az egy liternél is kevesebbet fogyasztó VW-en át a valószínűtlen formájú tanulmányautóig mindene van a Volkswagennek. Láthattuk is őket.
A brutális szuper sportkocsiktól az egy liternél is kevesebbet fogyasztó VW-en át a valószínűtlen formájú tanulmányautóig mindene van a Volkswagennek. Láthattuk is őket.
Fotó megosztása:
69/74 Egy litert sem eszik a VW XL1
Egy litert sem eszik a VW XL1
Fotó megosztása:
70/74 Škoda dizájner magyarázza az Octaviát
Škoda dizájner magyarázza az Octaviát
Fotó megosztása:
71/74 Idén is lett belőle egy újabb egyedi darab
Idén is lett belőle egy újabb egyedi darab
Fotó megosztása:
73/74 Hmmm, igazi benzinszagot húz a régi Porsche
Hmmm, igazi benzinszagot húz a régi Porsche
Fotó megosztása:
74/74 Elképesztő tömeg az előestén
Elképesztő tömeg az előestén
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Felfelé nyílnak az ajtajai
Egy egész liter gázolaj sem kell neki 100 km-re
Bugatti
Új, „csak most, csak önöknek” hangulatú Bugatti nélkül most sem úsztuk meg. A Művész ezúttal a négyjegyű függvénytáblából válogatott díszes képeket az autó elejére. A teljes görög ábécé ott virít az autón, izgalmas képletekbe illesztve. Ha a tulajnak hirtelen deriválni támad kedve, ott a segítség a motorháztetőn. A Boltzmann-állandó meg a tükör alatt. Közelről úgy fest, mintha frissen aszfaltozott úton koszolódott volna ilyenre a barna-narancs színösszeállítású Bugatti. A motortérben nem történt változás, továbbra is nyolcliteres, 1001 lóerős motor dolgozik odabent, és a Veyron az extra mintával is megfutja a 407 km/órás csúcssebességet.
Újabb különleges kivitel az öregedő modellből
Újabb különleges kivitel az öregedő modellből
SEAT
Komoly újdonságot nem láttunk a spanyol csapattól, ők a Toledo háromajtós változatát mutatták meg tegnap este. Az új háromajtósban az átrajzolt márkajelzés, a LED-es fényszórók vagy a közelségi érzékelővel felszerelt érintőképernyő, illetve a minőséginek hirdetett belső érdemel említést.
Háromajtós SEAT új emblémával
Háromajtós SEAT új emblémával
Lamborghini
Az ötvenedik születésnapját ünneplő Lamborghini igazán különleges ajándékkal készült az évfordulóra. Az összesen három példányban készült – már egy sem eladó – Veneo brutális belső értékekkel bír: 750 lóerő, 2,8 másodperces százas sprint, és ez a 3 millió euróba – nagyjából egymilliárd forintba – kerülő utcai versenyautó 355km/órás csúcssebességre képes. Csak azt nem tudjuk, hogy hol.
A legújabb Lamborghinit is bikáról nevezték el
A legújabb Lamborghinit is bikáról nevezték el
A Veneo név a Lamborghini hagyományának megfelelően most is egy bikától származik, aki nemcsak a legerősebbek, hanem a leggyorsabbak közé is tartozott. Neve 1914-ben vált ismertté, amikor halálosan megsebesítette korának népszerű matadorát, José Sánchez Rodríguezt. Maga az autó már egy kicsit a vizuális sokk kategóriába csúszik, minden porcikája azért üvölt, hogy nézzék, csodálják.
Valószínűtlen, Y-alakú lámpák elöl, a roppant agresszív kasztnit mintha bontott repülőszárnyakból dobálták volna össze, és még a kerekek sem hasonlítanak semmi korábban látottra. Ha nem csupán három darab létezne belőle a világon – igazából ez a negyedik, amely nem vásárlóknak készült, hanem a gyár tulajdonában marad -, akkor is elég egyedi lenne. Az eladott példányok zöld, fehér, illetve pirosra festett kiegészítőkkel készültek, egyedül a gyár példányán található meg az olaszok mindhárom nemzeti színe.
Egyetlen példányon található csak meg az olasz trikolór mindhárom színe
Egyetlen példányon található csak meg az olasz trikolór mindhárom színe
Giugiaro
Valószínűtlen méretű kerekek, se nem sportkocsis, se nem terepjárós alkat a Parcour. Az idei Giugiaro tanulmány is minden létező és praktikus megoldástól fényévekre található. De itt most a látvány a lényeg, és abban elég erős a piros szörnyeteg. Belseje sem mindennapi, az ülések helyett a kormányt és a pedálsort lehet személyre szabni, és mindenhol plexi, illetve LCD kijelző néz szembe az utasokkal.
Agresszív tekintet
Az extra ajtónyitás sem maradhat el
Porsche
Az első igazi autós-élményt az az öreg Porsche nyújtotta, amely karnyújtásnyira dübörgött el az orrunk előtt, hamisítatlan műhely-, és benzinszagot húzva maga után. Nem sokkal utána bejött a high-tech ötödik generációs GT3-as változat is, persze jóval durvább képességekkel, de sokkal távolabb a tapintható, érezhető, valódi világtól. Hathengeres, 3,8 literes boxermotorja 475 lóerős, 0-ról 100-ra 3,3 másodperc alatt lövi ki utasait.
3,8 literes
3,8 literes hathengeres boxermotor dolgozik benne
Az új Skoda Octaviát már vezettük is, itt Genfben a kombi az újdonság. Ugyan a csomagtartó nem lett sokkal nagyobb, de a poggyászok környékén mégis változott valami, a korábbinál okosabban variálhatóvá vált. Az anyósülés lehajtásával pedig az extrém hosszúságú csomagok is elszállíthatók vele.