2012-ben a Continental túlszárnyalta előző évi téligumiabroncs-eladásait. Az európai utánpótlás piacán első helyet elfoglaló gumiabroncs-gyártó vállalat tavaly 20,1 millió téli személy-, 4×4- és kis-tehergépjármű-abroncsot értékesített ebben a szegmensben.
A teljes piaci kereslet 10%-os csökkenésének ellenére a Continental 1%-os növekedést tudott elérni eladásaiban.
Beleértve az elsőszerelésű értékesítéseket 2011-ben 19,8 millió, 2012-ben pedig globálisan mintegy 21,4 millió téli gumiabroncs talált gazdára.
„Ha esetleg azokon a piacokon következne be recesszió, ahol erős jelenléttel rendelkezünk, akkor stratégiánknak megfelelően olyan kiaknázatlan potenciállal rendelkező piacok irányába nyitunk, ahol jelenleg még termékeinknek alacsony a piaci részesedése. Itt ugyanis könnyebb tovább terjeszkedni, mint Nyugat-Európában, ahol a Continental már figyelemreméltó részesedést ért el” – jegyezte meg Nikolai Setzer, a Continental AG gumiabroncs divíziójáért felelős igazgatósági tagja