A Mercedes G-osztály gyakorlatilag változatlanul élte túl az előző évtizedeket, és bár sokak szemében éppen ez a legnagyobb értéke, mindig akadhatnak olyanok, akik szeretnék egy kicsit látványosabbnak, agresszívabbnak, másnak látni veterán korú behemótjukat.

A motorhoz nem nyúlt a német stúdió, de a Mercedes G-osztály karosszériájának minden mozdítható elemét sajátjukra lecserélték
Egyszerűből feltűnőt 19


Az ő elvárásaikkal találkozik a Mansory optikai kezelése, amely az autó két végpontja között csak egy momentumot hagy érintetlenül: az erőforrást. Ennek is megvan persze az előnye, hiszen így bármely motorhoz kérhető a látványosan anakronisztikus pakk, amely egyedüli technikai elemként sportkipufogó rendszert tartalmaz.

A rácsbetétes, sportkocsikat idéző alsó kötény, a kiváltott hűtőmaszk, de leginkább az egyedi, részben LED-es világítás meghatározza az autó fizimiskáját. A kontrasztos gépházfedélre a tető kilépő élén elhelyezett, méretes légterelő rímel, a hátfal ellenben kifejezetten puritán: ha nem nézünk a lökhárító alá, és fedezzük fel a diffúzor jellegű kidolgozást, legfeljebb a sötétített üveg és a pótkerék borítása tanúskodik arról, hogy nem gyári állapotú a jármű.

Utóbbi egyébként mégis csak segíthet, ha van nálunk colstok: a gyári 16-18 colos felnik helyett ugyanis a Mansory terepjárója 23 colos keréktárcsákon gurul, terepnek közelébe sem való, 305/30 R23-as sportabroncsokkal.