A kínai belpiacos modell már megújult, vélhetően a világ többi részén is igazodnak majd hozzá.
Elképzelhető, hogy a trapéz kipufogóvég megmarad ázsiai specialitásnak

Elképzelhető, hogy a trapéz kipufogóvég megmarad ázsiai specialitásnak

Elképzelhető, hogy a trapéz kipufogóvég megmarad ázsiai specialitásnak


Átrajzolt első lökhárító az új 3-astól kölcsönzött stíluselemekkel, friss fényforrások, kerek helyett szögletes kipufogóvégek . külső formajegyeiben nem sokban tér majd el jelenleg futó változatától az F10 kódjelű BMW 5-ös.

Legalábbis így gondoljuk.

A képen szereplő autó ugyanis nem az általunk ismert BMW 5, hanem annak kínai belpiacos, nyújtott tengelytávú változata. Öt méter négy centis karosszériahosszával tizennégy centivel nagyobb az alapkivitelnél, a két verzió formajegyei azonban teljesen megegyeznek.

Ezért joggal feltételezzük, hogy ha az egyikük változik, a másik is követi. Furcsának legfeljebb annyi a furcsa, hogy miért a kínai modellvariáns kapta meg először a modernizált fizimiskát – de az autóiparban mostanában tapasztalható fordulatok fényében igazából még ez sem meglepő.