Három film, amely igazolja: a kreativitás, a pénz és a dekoltázs közül egy is elég a látványos reklámhoz. Bónuszként Brad Pitt a hölgyeknek.

Három film, amely igazolja: a kreativitás, a pénz és a dekoltázs közül egy is elég a látványos reklámhoz. Bónuszként Brad Pitt a hölgyeknek.

Három film, amely igazolja: a kreativitás, a pénz és a dekoltázs közül egy is elég a látványos reklámhoz. Bónuszként Brad Pitt a hölgyeknek.

Hosszasan elemezhetnénk, mennyire kiábrándító, amikor koncepció nélkül, vagy éppenséggel nagyon is konkrét, de rettentően mellé trafáló elképzeléssel gyártatnak reklámfilmet egyes ügyfelek. Hogy egy félgőzzel megírt és/vagy megrendezett szpot mennyire agyoncsaphatja a legjobb és legköltségesebb produkciót. Vagy épp ellenkezőleg, hogy egy egyszerű koncepcióból hogyan lehet erőtlen és feledhető, mégis szórakoztató filmet gyártani…

A lényeg úgyis csak ugyanaz marad: az alábbi filmek közül épp a legprimitívebb az, amelyre még hetek múltán is örömmel fogunk emlékezni – és a többit valójában csak azért gyűjtöttük ide, hogy legyen apropónk bemutatni, illetve, hogy azokkal vezekeljünk családunk előtt bűneinkért.