Miután a Rolls-Royce cseppenként adagolt előzeteseitől a végén már szálanként téptük ki a hajunk, ezúttal megfogadjuk: ha a március 26-i világpremierig további félinformációkkal jelentkezne a Range Rover, azokat mind ide fogjuk bezsúfolni. Egyelőre egy elmosott fotó és egy elsötétített, félre fókuszált filmfelvétel áll rendelkezésünkre – nem sok…

Hasznavehetetlen képekkel, de sokat mondó motorhanggal harangozza be két hét múlva debütáló újdonságát a Range Rover

Hasznavehetetlen képekkel, de sokat mondó motorhanggal harangozza be két hét múlva debütáló újdonságát a Range Rover

Hasznavehetetlen képekkel, de sokat mondó motorhanggal harangozza be két hét múlva debütáló újdonságát a Range Rover

Teljesen hanyagolni mégsem volna szerencsés az autót, hiszen a Range Rover, de a szabadidőjármű-piac szempontjából is fontos újdonságról van szó.

Az előzetes információk alapján a Range Roverrel közös (amúgy a Jaguar XJ-től kölcsönözött) padlólemezre épülő jármű formavilágában jobban eltávolodik a nagy testvértől, mint a jelenlegi generáció; stílusjegyeit sokkal inkább a komoly népszerűségnek örvendő Evoque-ról mintázza.

Egyes értesülések szerint a dinamikus menetteljesítmények jegyében a Sport hagyományos váltókart kap tárcsa helyett.

Ami a motorokat illeti, a Range Rover választékára lehet számítani. Elsőként várhatóan a nyolchengeres szívó- (339 LE) és kompresszoros (510) motorokkal, nyolcfokozatú automata váltóval mutatkozik be a modell (már csak a premier észak-amerikai helyszíne miatt is); de valószínűsítik a Jaguar F-Type-ban színre lépő kompresszoros hathengerest is. A fenti videón mindenesetre az előbbiek egyike bugyborékol?