A klasszikus értelemben kitűnő német dízel és a jövő felé kacsintó fiatalos japán hibrid, olyan különböző technikára épül, hogy balgaság lenne végleges sorrendet hirdetni.
Fotó megosztása:
A Toyota ugyanazért az árért gazdagabb felszereltséget kínál mint a Golf
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A klasszikus értelemben kitűnő német dízel és a jövő felé kacsintó fiatalos japán hibrid, olyan különböző technikára épül, hogy balgaság lenne végleges sorrendet hirdetni.
Fotó megosztása:
A motorterek az univerzum két legtávolabbi pólusát képviselik, de a cél ugyanaz, a takarékos, alacsony fogyasztás.
Fotó megosztása:
Az sportosan laposnak tervezett Auris mellett az BlueMotion kivitel miatt 1,5 centiméterrel ültetett Golf.
Fotó megosztása:
A hibrid Toyotákra jellemző sebességválasztó kar
Fotó megosztása:
Konzervatív, és feltűnő. A két autó nem csak a technikai hátteret tekintve különbözik
Fotó megosztása:
Az örök Golf stílusjegyek, mindig az előző generációból építkezve. Tudjuk, hogy új, de közben halványan megmarad a régi képe, nincs forradalom, csak folyamatos tökéletesítés
Fotó megosztása:
Az örök Golf stílusjegyek, mindig az előző generációból építkezve. Tudjuk, hogy új, de közben halványan megmarad a régi képe, nincs forradalom, csak folyamatos tökéletesítés
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Vakkapcsolók tömegét kínálja a Golf 6.6 millióért. Viszont ezen extrák nagy része nem is hiányzik, a minőség, és az ergonómia így is etalonnak számít
Fotó megosztása:
Az Auris bizonyítani akarja, hogy már nem az a halálosan unalmas kompakt mint volt
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az ötfokozatú váltó hosszú áttételei segítik az alacsony fogyasztás elérését
Fotó megosztása:
Ez sincs túlbonyolítva
Fotó megosztása:
Legalább a középkonzol kijelzője tapogatható, igaz navi, és USB-s zenelejátszás nincs
Fotó megosztása:
Csak ami kell, semmi több!
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Golf csomagtartója nagyobb, 380 liter
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Jól használható pohártartók mellett a szériafelszerelés részeként elérhető elektromos kézifék
Fotó megosztása:
Az Auris nem hagyományos műszerfala
Fotó megosztása:
A Toyota kormányát a szokásos gomberdő díszíti, míg a Golf volánja teljesen csupasz
Fotó megosztása:
360 liternyi teret kínál az Auris puttonya
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Vezess.hu-n már összecsapott a Volkswagen Golf és Toyota Auris. Most az Autogram műsorvezetői is egymásnak küldik a két új kompakt autót.
Mit nyújt a japán járgány az Év Autójának választott német ellen. Szombaton kiderül az autós műsor legfrissebb adásából.
a videó a hirdetés után indul
A szórakoztató, információs magazinműsor szakértője Borsi Gergely autóversenyző, ötszörös magyar bajnok, a műsorvezető Nagy Sándor, az autós világ laikus-érdeklődője, mintegy a nézők képviseletében. Szombaton 12:30-kor a Story4 csatornán Autogram.
Aki lemarad az adásról, a következő kedden hajnalban pótolhatja a mulasztást, vagy ugyanakkortól megnézheti teljes egészében a Vezess.hu videótárában, ahol a korábbi adások felvételei is megtalálhatók.