A járműveket 1,6 literes, 105 lóerős turbó dízelmotorokkal rendelte a franchise rendszerben működő vállalat. A fagyiszállítók különlegessége, hogy csomagterüket lapos rakfelületűvé alakították, ennek megfelelően értelemszerűen csak két személy szállítására alkalmasak.
A kis-áruszállítók a gyártóüzemet még felépítmény nélkül hagyták el, végleges kinézetüket az csak ABC Kaross üzemében nyerték el Mönsterosban. A svédországi karosszériaépítő a teljesen sík padlólemezre építette a kifejezetten fagyasztott termékek szállítására alkalmas dobozt, amely 340 kilogrammnyi áru szállítására alkalmas.
A Hemglass hasonlóan az itthoni sárga, zenélő fagyiszállítókhoz ugyancsak házhoz viszi a jégkrémeket és a fagylaltokat. A három országban – Svédországban, Finnországban és Dániában – jelen levő cég ezt az erre a célra kialakított áruszállítókkal teszi. Az új olasz gyártmányú járműveket a svédeknél, a västerasi, norrköpingi, kalmari és växjői telephelyeken helyezték el.
A járművek érdekessége, hogy nem rendelkeznek beépített kompresszorral, ezért a raktér megfelelő hűtését a Hemglass üzemeiben található külső légsűrítőkkel oldják meg. Ezt oly módon teszik, hogy a csomagteret a járművek használata előtt lehűtik a megfelelő hőmérsékletre, majd indulás előtt lekapcsolják a kompresszorokról. A cég minden autóhoz külön légsűrítőt biztosít, melyek egyenként 180 kilogrammosak. Ezzel a megoldással az áruszállítók nem visznek magukkal felesleges súlyt, továbbá nagyobb hely marad a raktérben a jégkrémek számára. A jégkrémek pedig nem olvadnak ki, köszönhetően a megfelelő szigetelésnek.
A Fiat konszern korábban már a svéd postának, a SAS repülőtársaságnak, az élelmiszerek forgalmazással foglalkozó Matric Italgross-nak és a levél- és csomagküldési feladatokat ellátó Bring City Mailnek is szállított haszonjárműveket.