A Daimler-konszern Mercedes, AMG, Smart és Maybach márkáiból márciusban 150 430 darab kelt el, 5,7 százalékkal több mint a tavalyi év azonos időszakában. Mercedesből közel 140 ezer fogyott, 6,5 százalékkal több mint egy évvel korábban.
Az eladások az ázsiai/csendes-óceáni térségben 10,5 százalékkal, az Egyesült Államokban 6,5 százalékkal emelkedtek. Németországban, a konszern belföldi piacán viszont 2,5 százalékkal csökkentek.
Az eladásokat elsősorban a Mercedes A és B osztály piaci sikere dobta meg. A kompakt kategóriában az első negyedévben 77 ezer autót értékesített a Daimler-konszern, közel ötven százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A Daimler márkáiból az első negyedévben eladott 350 530 autó szintén rekordnak számít.
(Forrás: MTI)