Vadonatúj orrot és fart szabtak Mladá Boleslavban a Superbnek: módosult a hűtőmaszk, a márkajelzés és a ködfényszórók, a lökhárítók, de még a motorházfedél és az első kerékdobok is. A jóval szélesebb hűtőrácsot új rajzolatú fényszórók keretezik; most először LED nappali fényes bixenon fényszórókkal is felszerelhető a nagy Škoda. 

Megújult a Škoda Superb 1
Megújult a Škoda Superb 9
Hátul a lámpák C-rajzolatát megőrizve dolgozták át a részleteket. Mostantól minden kivitelben diódák világítanak hátul; a limuzin kivitel eleganciáját a csomagtérfedélre húzódó, háromszögletű lámpatestek fokozzák. 
A beltér visszafogottabban újult meg; új szövetek és kárpitminták, valamint a csúcsverzióban elegáns barna-elefántcsont színkombináció jelent meg. Vélhetően az autó sofőrös felhasználását támogatja az az új funkció, amely az első utasülés motoros mozgatását hátulról is lehetővé teszi. A helykínálat változatlan (szedán 595/1700 liter; kombi 633/1865. 
A Superb hajtáslánc-választéka felfrissült: minden dízelen, valamint a 125 lovas 1.4 TSI motoron alapkivitel mostantól a start-stop és a fékenergia-visszanyerés. Emellett a 2.0 TDI 4×4 140 lovas kivitelben kéziváltóval, 170 lóerős változatban DSG váltóval került piacra. 
A felszereltségi listán többek között kulcs nélküli nyitás és indítás, merevlemezes multimédia rendszer és visszagurulásgátló szerepel.