Első pillantásra azt is nehéz felfogni, hogy órával van dolgunk: az Hublot MP-05 egy vaskos, hengeres szerkezet, amelyben megszámlálhatatlanul sok (illetve dehogy is: csak az óraműben 637 darab) alkatrész mozog, forog, léptet és lépked, hogy a pontos időről informálja viselőjét – bár pont ezen a téren kihívásokkal küszködik az óra, hiszen a hatalmas szerkezetnek csupán a jobb felső része szolgál erre. 

LaFerrari ihletésű óra, 70 millióért 1
LaFerrari ihletésű óra, 70 millióért 11
Az óraház java részét elfoglalja a rugó, pontosabban rugók: a kézzel felhúzható órát nem kevesebb mint tizenegy rugó együttes ereje mozgatja. A járástartalék ötven nap, azaz több mint másfél hónap, ami világrekord a mechanikus időmérők történetében – az eddigi csúcstartó, a szintén nem hétköznapi megjelenésű Rebellion T-1000 negyven napra volt képes. 
Luca di Montezemolo, a Ferrari vezére egy Hublot MP-05-össel a csuklóján

Luca di Montezemolo, a Ferrari vezére egy Hublot MP-05-össel a csuklóján

Luca di Montezemolo, a Ferrari vezére egy Hublot MP-05-össel a csuklóján


Ennyi rugót kézzel felhúzni persze nehéz is volna, sokáig is tartana, ezért a vásárlók egy apró, elektromos csavarhúzót is kapnak az órához, amivel a hátlapon keresztül meghajthatják a felhúzótengelyt, illetve beállíthatják a pontos időt. A matt fekete titánházas, gumiszíjra szerelt óra formavilágában távolról idézi a La Ferrari néhány stílusjegyét: találhatunk például némi hasonlóságot az óraüveg és a Ferrari panoráma szélvédője között, valamint a szénszálas betét is a szupersportkocsit idézi. 
Leginkább azonban exkluzivitása teszi a Ferrari csúcsmodell méltó párjává: mindössze ötven, számozott példány készül az Hublot valaha épített legbonyolultabb karórájából. 
Ennek megfelelő az ára is: 300 000 svájci frank, azaz durván 73,7 millió forint – ami persze aprópénz annak, akinek telik egy LaFerrarira, ami kb. ötször ennyibe kerül.