A Volvo a jelek szerint leginkább zászlóvivőnek szánta konnektoros hibrid modelljét, hiszen mindössze ezer darabot készült gyártani belőle.
A V60 PHEV iránt azonban rendkívüli kereslet mutatkozik. Az első gyártási mennyiséget már azelőtt megvásárolták, hogy az autót bárki látta volna, a kereskedések egy darabot sem kaptak belőle, semmi sem maradt a készletből.
A Volvo akkor a termelés felfuttatásáról beszélt: 2014-re évi ötezer darabra szerették volna feltornázni a gyártást.
A jelek szerint azonban ezzel is alábecsülték a piacot: a Németországban 58 710 euróért (a magyar piacon 8,4 millió forintért kínált T3 belépőverzió német árának kétszereséért) kínált autó továbbra is hiánycikk, így most tízezerre emelték az éves termelési darabszámot.
A V60 dízel-elektromos, hálózatról tölthető hibrid (D6 AWD Hybrid) kombinált rendszerteljesítménye 215 LE, átlagos üzemanyag-fogyasztása 1,8 liter/100km; a modell akár 50 km-t képes megtenni tisztán elektromos üzemben, egy feltöltéssel, majd belsőégésű motorja segítségével, hibrid üzemben megy tovább.