Elképzelhető, hogy csak a visszaéléseket akarják elkerülni, nehogy valaki (mondjuk Kínában) a márka névstrukturájára emlékeztető típusjelzéssel hozzon forgalomba autót, de egyre valószínűbb, hogy a Jaguar is beszáll a szabadidőjárművek piacára. 

Korábban ugyan cáfolták az erre vonatkozó találgatásokat, azonban a tény, hogy gyakorlatilag szabadon használhatják a Land Rover tudásbázisát, túl csábító lehetőség ahhoz, hogy csak úgy elengedjék egy jövedelmező új modell lehetőségét. 
Óriás modellről semmiképp nem lehet szó, inkább az Evoque vagy az új Range Rover Sport jöhet szóba technológiai donorként. Amint a márka globális termékmarketing-igazgatója, Steven de Ploey korábban ausztrál újságíróknak elmondta, a világpiac ma sokkal több lehetőséget tartogat a közepes méretű szabadidőjárművek számára. 
Ugyanabban a beszélgetésben elhangzott, hogy a Jaguar lefelé szeretne nyitni, hogy új vevőköröket érhessen el. A C-szegmens (Mercedes A-osztály, Audi A3, BMW 1) ugyanakkor nem járható út de Ploey szerint; marad tehát a szabadidőjárművek sportszedánokénál jóval nyitottabb piaca. 
Forrás: Pistonheads. Illusztráció: drive.com.au