Az idei első negyedévet a tavalyi negyedik negyedévinél 83 százalékkal magasabb, 562 millió dolláros értékesítési árbevétel után 11,2 millió dollár nyereséggel zárta a Tesla Motors, szemben a negyedik negyedévi 90 millió dollár veszteséggel. Az első negyedévben a Tesla a tervezettnél többet, 4900 darabot értékesített a Model S-ből, amelynek alapára 70 ezer dollár (15,7 millió forint). A Tesla az idén 21 ezer Model S értékesítésére számít.
   
A Tesla szedánja 99 pontot kapott az elismert amerikai Consumer Reports című fogyasztóvédelmi magazintól. Ilyen magas pontszámot legutóbb hat évvel ezelőtt ért el a Lexus egyik modellje. Összehasonlításképpen: a gázüzemű Porsche Panamera 84 pontot, a Fisker Karma konnektoros hibrid pedig 57 pontot ért el a Consumer Reportsnál a konkurensek közül.
 
„Úgy gyorsul, reagál és fékez, mint egy sportkocsi, olyan kényelmet kínál és olyan hangszigeteléssel rendelkezik, mint egy luxuslimuzin, és messze takarékosabb bármelyik hibrid autónál, amelyet a Consumer Reports valaha tesztelt” – írta a lap, kiemelve, hogy a Model S egy feltöltéssel akár több mint 300 kilométert is képes megtenni.

(Forrás: MTI)