A részletek értelemszerűen nem ismertek még, ám a hetekkel ezelőtt bemutatott új 911 Turbo S adataiból kiindulva azzal azonos, 560 lóerős motorteljesítmény várható, a GT2 receptúráját követve érezhetően visszavett tömeggel.
Bizonyos pontokon várhatóan mégis tesznek engedményeket a tervezők: akárcsak a 911 Turbo esetében, nem lesz alternatívája a duplakuplungos váltónak, és a jelentős menetdinamikai előnyöket hozó összkerék-kormányzás is maradhat, plusz tömeg vagy sem.
Az előző generációs GT2 külsőségeiben finom eltérést mutatott a Turbótól: új első kötény, módosított hátsó szárny, átrajzolt hátsó lökhárító és titán kipufogóvégek segítettek azonosítani a modellt.
Hasonló módosításokat mutat nyitóképünk is, amelyen az Autocar grafikusai képzelték el a leendő sport-Turbót.