Újabb fordulat körvonalazódik a New Jersey-i verseny körül: miután az idénre tervezett első futamot el kellett halasztani, folyamatosan rossz hírek érkeztek a 2014-es nagydíjról is. Kulcsemberek távoztak, Bernie Ecclestone többször is kijelentette, hogy szerinte 2014-ből sem lesz semmi, amikor az egykori Long Beach-i verseny ötletgazdája csatlakozott a projekthez. Úgy tűnik, hogy Chris Pook érkezése garancia Ecclestone-nak arra, hogy New Jerseyben komolyak a tervek, már azt sem zárja ki, hogy kapcsolatait megmozgatva szerez egy kis pénzt a rendezéshez.
„Nem zárnám ki, hogy veszek egy promótert” – nyilatkozta Ecclestone. „Igen, persze, hogy New Jerseyről van szó. New Yorkban kéne valamit csinálnunk, ez nem vitás. Kormányzati támogatást nem kap a verseny, bár a politikának mögé kellene állnia.”
Az F1 Group 2007-ben vette meg a Török Nagydíj promóterét, a versenyt azonban 2011 végén a gyenge érdeklődés miatt dobták. „Azt gondoltam, hogy Isztambul jó hely a versenyrendezésre, de kiderült, hogy nem volt jó üzlet. Ezért arról nem lehet szó, hogy megvegyek még egy ilyen céget, de New Jerseynek szívesen segítek.”
Ecclestone ismét elmondta, hogy örülne az ügyfélautók bevezetésének, mert a nagyobb csapatok előző évi konstrukcióinak használatával a kiscsapatok is sikeresebbek lehetnének. „Szerintem ez jó dolog. Az eladók nagyobb bevételhez juthatnak, míg a gyengébb istállók fejlesztési költséget takaríthatnak meg, mégis versenyképesebb autóhoz jutnak. Ott van például a Marussia: lehet, hogy egyszer jók lesznek, de ez sokba fog kerülni. Nyerni akarnak, de szerintem az ilyen csapatok jobban járnának egy McLarennel vagy Williamsszel.
Az ügyfélautók bevezetéséről csak akkor lehet szó, ha ebbe minden csapat és az FIA belemegy. Legalább egy ellenző azonban még van. „Mindenkinek jóvá kellene ezt hagynia, Frank Williams az egyetlen, aki ellene van.”
„Meglepne, ha nem látnánk a BMW-t újra. Az a pénz, amit eddig elköltöttek, nem is volt olyan hatalmas összeg. Szerintem van értelme a visszatérésnek.” Ecclestone szerint az új motorok miatt több gyártó számára lehet vonzó az F1, de ez nem jelenti azt, hogy szereti a V6-osokat. „Akár szeretjük, akár nem, a motorokon már nem lehet változtatni.”