Robert Larsson tavaly márciusban vásárolta meg Nissan GT-R-jét. Ilyet viszonylag sokan tesznek, még Svédországban is, csakhogy Larsson úr az Északi-sarkkörtől alig száz kilométerre délre lakik, ahol nem jellemző a hőguta, ellenben sok a hó.
Mivel a GT-R összkerékhajtású, ifjú barátunk mindennapi közlekedési eszköznek tekintette autóját – igaz, előtte a rali világából ismert Lappi szöges abroncsokkal (275/35 R20 méretben) szerelte fel, motorját pedig a 23GTR.se stábjával durván 600 lóerősre tuningoltatta, biztos, ami biztos.
A hosszú téli esték unalmát enyhítendő Larsson és barátai Team Ice Racers néven drift-tevékenységbe fogtak, és mostanra az északi ország legismertebb csapatai közé emelkedtek.
A versenyzés rendben van, de nemzetközi hírnévre egyszerű sportteljesítménnyel nehéz szert tenni, ezért a srácok gondoltak egy nagyot, és a közelgő Pikes Peak örömére hegyi felfutót szerveztek.
Választott pályájukon nincs százötvenhat kanyar, és a táv is rövidebb 20 kilométernél, sőt, út sincsen: úgy döntöttek, felhajtanak a sarkkörhöz még közelebb található Kabdalis síparadicsom egyik piros pályáján (amiben, tegyük hozzá, az egyenként 850 darab szöggel kivert abroncsok legalább olyan fontos szerepet játszanak, mint a motorteljesítmény).
Minden további kommentár felesleges, élvezzétek a filmet, amelyből az is kiderül, hogy a kemény svéd driftesekben komoly kötelességtudat munkál, ha feladat van, nincs az a stoppos lány, aki lelassíthatná őket.