Ismét letarolja Magyarországot a Swift? Nagyon mélyről, nagyon gyorsan, nagyon magasra tör a Suzuki a gyenge hazai piacon. Mi áll a siker mögött?
Ismét letarolja Magyarországot a Swift? Nagyon mélyről, nagyon gyorsan, nagyon magasra tör a Suzuki a gyenge hazai piacon. Mi áll a siker mögött?
Fotó megosztása:
Idén már nem csak a riválisokat utasítja maga mögé a Swift
Idén már nem csak a riválisokat utasítja maga mögé a Swift
Fotó megosztása:
Teljesen új vásárlókat tehet Suzuki-tulajdonossá az ősztől érkező vadonatúj modell
Teljesen új vásárlókat tehet Suzuki-tulajdonossá az ősztől érkező vadonatúj modell
Fotó megosztása:
Január közepén visszaállt a kétműszakos munkarendre a 3100 embert foglalkoztató esztergomi gyár
Január közepén visszaállt a kétműszakos munkarendre a 3100 embert foglalkoztató esztergomi gyár
Fotó megosztása:
Ma már eredménnyel kelletik magukat az új Suzukik. A fotó a kazincbarcikai kereskedésben készült
Ma már eredménnyel kelletik magukat az új Suzukik. A fotó a kazincbarcikai kereskedésben készült
Fotó megosztása:
Az akciók ma is folyamatosak, nem találni olyan Suzukit, amelyre ne lenne kedvezmény. Így néz ki most két típus ára (listaár- kedvezmény-vételár)
Az akciók ma is folyamatosak, nem találni olyan Suzukit, amelyre ne lenne kedvezmény. Így néz ki most két típus ára (listaár- kedvezmény-vételár)
Fotó megosztása:
Ma már eredménnyel kelletik magukat az új Suzukik. A fotó a kazincbarcikai kereskedésben készült
Csaknem öt év után új márkakereskedést nyitott a Suzuki Magyarországon, a tatabányai szalon nyitásával a cég a magánvásárlások bővítését szeretné elérni.
Takeucsi Hiszasi, a Magyar Suzuki Zrt. vezérigazgatója a tatabányai márkakereskedés pénteki megnyitóján emlékeztetett arra, hogy a magyarországi személygépkocsi-piacon a Suzuki a csereakciók eredményeként 2012-ben a hatodik helyet érte el a márkák rangsorában, a magánvevőknek történő eladásokban viszont 12,9 százalékos részesedésével az első helyen végzett – emelte ki.
Hozzátette: az új tatabányai kereskedés engedélyezésével a Suzuki célja a magánértékesítések további bővítése, 2008 óta ez a márka első újonnan nyitott szalonja.
A vezérigazgató az MTI kérdésére elmondta, az esztergomi gyárban már végeztek az új SX4 proto-gyártásával, jelenleg a gyártástechnológia finomhangolása folyik, augusztusban megkezdik a sorozatgyártást, szeptemberben pedig az értékesítést.
Az új modellből egyéves intervallumban 80 ezer darabot szeretnének gyártani. Kezdetben az értékesítés fő piaca Európa, később az eladásokat kiterjesztik a Közel-Keletre, Afrikára és bizonyos ázsiai, óceániai és dél-amerikai országokra – ismertette a társaság vezetője.
A magyarországi autópiacon a Suzukival szerződésben lévő mintegy 80 kereskedő tavaly 3300 gépkocsit értékesített, 200 százalékos növekedést érve el. A válság előtti években még évi 39-40 ezer új járművet értékesített a magyar piacon mintegy 150 Suzuki-kereskedő.
Forrás: MTI