A weboldal több, jelenleg még nagy márkát azonosított, amelyek várhatóan másfél éven belül megadják magukat az USA piaci farkastörvényeinek. 

Véleményük szerint csak azok élhetik túl a bizonyos iparágakban tapasztalható, brutálisan éles versenyhelyzetet, akik képesek az üzemi hatékonyság, valamint az innováció terén folyamatosan megújulni. 
Az elemzés szerint a bukásnak oka lehet az eladások hanyatlása, a költségek növekedése, a piaci részesedés csökkenése vagy az ügyfelek elvesztése. 
Ez utóbbival igazából újat nem mondtak, számításaik szerint viszont a fél százalékosnál csekélyebb piaci részesedéssel rendelkező autómárkák halálra vannak ítélve. Miután a Suzuki 2013 elején kivonult a piacról, nem lehet pusztán elméleti lehetőségként kezelni a csődöt. 
Ha hitelt adunk a 24/7 Wall St. elemzésének, az alábbi táblázatot elnézve pontosan egy tucat márkát fenyeget a bitó. 
Csakhogy ezek jelentős része vagy prémium rétegmodelleket gyárt, vagy egy nagy konszern részeként esélye nyílhat a túlélésre – vagy már lezárta életét, mint a Suzuki. A listán függetlenként csak a Volvo és a Mitsubishi áll – a nagyságrendeket érzékeltetendő, a két márka az év első négy hónapjában összesen negyvenezer autót adott el az USA-ban, míg az első helyen álló Ford 785 ezret.
 Márka
Eladások 

2013. Jan-Ápr. 

Piaci részesedés 

2013. Jan-Ápr.

 Maserati  753  0,02%
 Bentley  781  0,02%
 Smart  2860  0,06%
 Jaguar  4726  0,1%
 Suzuki  5946  0,1%
 Fiat  13 511  0,3%
 Porsche  13 682  0,3%
 Land Rover  15 962  0,3%
 Mini 19 841  0,4% 
 Volvo  19 571  0,4%
 Mitsubishi  20 457  0,4%
 Scion  22 074  0,4%
     
(Adatforrás: goodcarbadcar.net)