Legszebb öröm a káröröm: nincs annál édesebb, mint amikor hazai pályán tudunk keresztbe tenni legfőbb ellenlábasunknak. 

Így gondolkodhatott az Opel (a szervezés nagyságrendjéből ítélve nem rajongói akcióról, hanem központi PR-gegről lehetett szó), amikor úgy döntött, a Wörthi-tavi VW-találkozó záróünnepélyén csinál bolondot a wolfsburgiakból. 
Nem kell persze ezt véresen komolyan venni, középiskolai kollégiumokban vaskosabb tréfákat találnak ki egymás szórakoztatására a fiatalok, kreativitásból mindenesetre dicséretet érdemel a rüsselsheimi gerillaakció. 
A hagyományos VW-találkozó helyszínén az esti tűzijátékot megelőzően mindenütt „Ingyen 3D szemüveg” feliratú zacskókat helyeztek ki, és a látogatók szét is osztották maguk között a szemüvegeket, mintegy hatezer darabot. 
Amikor elkezdődött a tűzijáték, mindenki kíváncsian várta a meglepetést – arra azonban, amit a különlegesen polarizált szemüvegeken keresztül láttak, aligha voltak felkészülve. 
Az égboltot beborító Opel-logókon a többség jól szórakozott, a kisebbséget pedig az alábbi filmecske tanúsága szerint már semmivel nem lehetett volna kizökkenteni a nyugalmából. 
Forrás: Worldcarfans.com