A teljesen saját tervezésű, bádogtetős faházat öt év alatt készítette el tulajdonosa, Aaron Maret, aki most azt tervezi, hogy beutazza vele az Egyesült Államokat. A házikót részben újrafelhasznált anyagokból, részben pedig újonnan vásárolt nyersanyagokból építette. A tűzhellyel, mosogatóval, fürdőszobával és hálórésszel is felszerelt utánfutó alapterülete 9,3 négyzetméter, ami egyáltalán mondható kevésnek a lakókocsikhoz képest.
A „zsebmenedéknek” is becézett építmény kétszárnyú, üvegbetétes ajtaja hátul található, mely nem közvetlenül az útra, hanem a gondosan megépített verandára nyílik. A teraszon padok, polcok és fogasok fogadják az érkezőket. A faház belseje egy hegyvidéki nyaraló nappalijára emlékeztet, mely lényegében egy többfunkciós helység számos szekrénnyel, polccal és két kanapéval.
A kétszemélyes hálórész pedig a tetőtérben kapott helyet, ahová a bezártság-érzet csökkentése érdekében egy nagyobb ablakot is beépítettek. A két gázégős tűzhellyel felszerelt konyha az építmény egyik sarkában, az elhúzható ajtókkal megépített zuhanyzós mini-fürdőszoba pedig a házikó másik sarkában található.
Bár az építménynek kerekei is vannak inkább funkcionál vendégházként, mint lakókocsiként. Az összkomfortos házikónak még verandája is van
Bár az építménynek kerekei is vannak inkább funkcionál vendégházként, mint lakókocsiként. Az összkomfortos házikónak még verandája is van
Fotó megosztása:
A veranda padokkal és fogassal
A veranda padokkal és fogassal
Fotó megosztása:
A faházikó tágas belső tere ülő alkalmatosságokkal és a tetőtérben kialakított hálórésszel
A faházikó tágas belső tere ülő alkalmatosságokkal és a tetőtérben kialakított hálórésszel
Fotó megosztása:
A házikóban gáztűzhely és mosogató néz egymással farkasszemet
A házikóban gáztűzhely és mosogató néz egymással farkasszemet
Fotó megosztása:
Ötletes megoldás a tetőtéri ablak a háló résznél
Ötletes megoldás a tetőtéri ablak a háló résznél
Fotó megosztása:
Hangulatosabb, mint egy lakókocsi
Hangulatosabb, mint egy lakókocsi
Fotó megosztása:
A faházikó tágas belső tere ülő alkalmatosságokkal és a tetőtérben kialakított hálórésszel
Mivel járművet inkább faháznak tervezte Aaron, mint lakókocsinak, ezért meglehetősen nehézre sikeredett. A tulajdonos ugyan még nem mérte le az elkészült építményt, de becslése szerint nagyjából 5,4 tonna lehet. Ennek ellenére készítője úgy véli, hogy ez a megoldás kiváló alternatívát jelenthet azok számára, akik olyan területeken élnek, ahol gyakoriak a tornádók, vagy hurrikánok. Az elgondolás szerint már egy nagyobb forgószél esetén odébbállhatna tulajdonosa a házzal, így az emberéletek megóvása mellett a pusztító viharok miatt elszenvedett károk is kisebbek lehetnek.
Az utánfutóra szerelt házikó 24 ezer dollárba (5,5 millió Ft) és 2700 munkaórába került. A „zsebmenedék” kiválóan alkalmas egy vagy két személy életvitelszerű tartózkodására, de használható vendégházként, illetve nyaralóként is.