Az Autocar információja szerint valahogy így nézhet majd ki a Lamborghini új belépőmodellje, a Gallardónál valamivel hosszabb és tágasabb Cabrera, amely alighanem az Aventador és a Egoista bizonyos stíluselemeit is magára ölti majd. 

Az eredetileg tervezett szénszálas monocoque szerkezet helyett az Audi moduláris, alumínium térvázára épül majd az újonc: a következő generációs R8-assal rokon autó néhány centiméterrel rövidebb, és pár kilóval könnyebb lesz német rokonánál. 
A szénszálas és alumínium borítópanelek révén az új modell menetkész tömege kisebb lesz a Gallardo másfél tonnájánál. 
Nem csak könnyebb, erősebb is lesz elődjénél a következő generációs kis Lambo: az 5,2 literes, tízhengeres motor frissített kiadása a jelenlegi 570 helyett 600 lóerőt teljesít majd, a forgatónyomaték a jelenlegi 540 Nm szintjén mozog majd. 
A hajtóerő alaphelyzetben mind a négy keréken oszlik meg, oda pedig hatos kézi vagy hétfokozatú duplakuplungos váltóművön keresztül jut majd el. 
A Cabrera egy ősi spanyol bikafajta elnevezése; maga a szó egyébként spanyol és katalán nyelven annyit tesz: kecskepásztor.
Forrás: Autocar.com