Amióta világ a világ, az autó ugyanolyan szerepet tölt be a párjukat kereső férfiak jelentős része körében, mint madaraknál a pompás tollazat, vagy szarvasoknál az agancs. Csakhogy amíg az állatvilágban ezeket az eszközöket jellemzően a tartós párkapcsolat fogalmát nem ismerő fajok alkalmazzák, az emberek egy része hajlamos arra, hogy halmozza a hódításokat, család ide vagy oda. 

De vajon lehet következtetni az autóválasztásból az erre irányuló hajlamra? Az Illicit Encounters (törvénytelen találkozások) című, kifejezetten házasok közötti randevúk szervezésére specializálódott weboldal szerint igen. 
Nem kis piacról lehet szó, hiszen a portálnak 800 ezer (!) regisztrált tagja van – és közülük minden ötödik Audival jár! 
Tavaly még a BMW-sek domináltak a site-on, ám nekik vagy benőtt a fejük lágya, vagy nem találták elég vonzónak a bajor márkát, és váltottak. Az élmezőnyben egyébként egy kivételével német márkák szerepelnek: ők a randioldal felhasználóinak hajszállal több mint a felét teszik ki. 
Meglepő ugyanakkor, hogy az előítéletek szerint heves vérmérsékletű, túlfűtötten romantikus franciák milyen unalmasan hűséges embereknek gyártanak autót: ezer házasságtörőből mindössze négy jár Peugeot-val. 
A házasságtörés témája egyébként az autóiparban sem tabu: jó példa erre az alábbi reklám, amelynek cselekménye egy egymást kölcsönösen megcsaló házaspár és egy összkerékhajtású Mercedes körül forog…
A hűtlenek kedvenc márkái
Audi 22,21%
BMW 13,79%
Mercedes-Benz  8,73%
Volvo  7,55%
Volkswagen  5,74%

Hűséges típusok autói
Peugeot 0,38%
Renault 0,51%
Rover 0,53%
Skoda 1,05%
Hyundai 1,55%