Az autóról ma még semmit nem tudni azon kívül, hogy a hátsó utasok alighanem jobban fogják magukat érezni benne, mint bármely eddigi C-osztályban: a műfaj szabályai szerint nagyobb fejtérre és lábtérre számítunk – bár ennek ellentmond az egy méretosztállyal lejjebb megvalósított CLA koncepciója
A nagyobb nem jelent majd tohonyábbat, hiszen a következő generációs C-osztály várhatóan eleve egy mázsával könnyebb lesz, mint a most futó széria. Ami a motorkínálatot illeti, a várható új darabok mellett alighanem a jelenlegi kínálat magját alkotó erőforrásokkal számolhatunk, leszámítva az arculatba nem illő belépő motorokat.
Dízel fronton a 2,2 literes motor erősebb kiviteleivel (170, 204 LE), a benzineseknél az 1,8-as négyhengerestől a 3.0 V6 biturbóig (333 LE) számolhatunk. Benzines és dízel hibrid is várható a kínálatba.