Megérkezett Magyarországra a Jaguar új sportkabriója. A Porsche 911-es babérjaira törő F-type csúcsmodelljét 495 lóerős, ötliteres, V8-as motor gyorsítja 4,3 másodperc alatt 0-ról 100 km/órára, a végsebessége 300 km/h. Az F-type induló ára (3.0 l V6 340 LE): 23 299 000 Ft
Megérkezett Magyarországra a Jaguar új sportkabriója. A Porsche 911-es babérjaira törő F-type csúcsmodelljét 495 lóerős, ötliteres, V8-as motor gyorsítja 4,3 másodperc alatt 0-ról 100 km/órára, a végsebessége 300 km/h. Az F-type induló ára (3.0 l V6 340 LE): 23 299 000 Ft
Fotó megosztása:
Egyelőre csak kabrióként érhető el az F-type
Egyelőre csak kabrióként érhető el az F-type
Fotó megosztása:
Jók az F-type arányai. Eső esetén vászontetővel fedhető el az utastér, méghozzá 12 másodpercen belül. Ebben a kategóriában nem menő a nyitható fémtető, és a vászontető könnyebb is
Jók az F-type arányai. Eső esetén vászontetővel fedhető el az utastér, méghozzá 12 másodpercen belül. Ebben a kategóriában nem menő a nyitható fémtető, és a vászontető könnyebb is
Fotó megosztása:
Duplán dupla kipufogócső csak a 495 lóerős V8-as motorhoz jár. A kipufogó hangja gombnyomásra még öblösebbé és dögösebbé varázsolható. A keskeny hátsó lámpák az E-type-ot idézik
Duplán dupla kipufogócső csak a 495 lóerős V8-as motorhoz jár. A kipufogó hangja gombnyomásra még öblösebbé és dögösebbé varázsolható. A keskeny hátsó lámpák az E-type-ot idézik
Fotó megosztása:
Jaguar E-type Roadster. Az első széria 1961-ben lépett színre, amit még két másik követett. Először 3,8 literes, soros, hathengeres motor tette a dolgát az egy darabból készült orr rész-motorháztető alatt, a harmadik sorozat kapható volt 5,3 literes V12-essel is. Sokan vannak, akik szerint a XX. század legszebb autója volt az E-type
Jaguar E-type Roadster. Az első széria 1961-ben lépett színre, amit még két másik követett. Először 3,8 literes, soros, hathengeres motor tette a dolgát az egy darabból készült orr rész-motorháztető alatt, a harmadik sorozat kapható volt 5,3 literes V12-essel is. Sokan vannak, akik szerint a XX. század legszebb autója volt az E-type
Fotó megosztása:
Ratan Tata egy E-type kormányánál 2008-ban, amikor megvásárolta a Jaguar-Land Rovert
Ratan Tata egy E-type kormányánál 2008-ban, amikor megvásárolta a Jaguar-Land Rovert
Fotó megosztása:
Lana del Rey játszik az F-type filmben és persze ő is énekli a dalokat
Lana del Rey játszik az F-type filmben és persze ő is énekli a dalokat
Fotó megosztása:
Elegáns, nemes és jó minőségű az utastér, ahogy egy Jaguarhoz illik
Elegáns, nemes és jó minőségű az utastér, ahogy egy Jaguarhoz illik
Fotó megosztása:
A többi új Jaguartól eltérően az F-ben nem forgókapcsolóval, hanem karral lehet kiválasztani a menetfokozatot. Egy sportautóba ez jobban illik, arról nem beszélve, hogy manuális állásban így nemcsak a kormány mögötti fülekkel lehet kapcsolgatni, hanem a karral is
A többi új Jaguartól eltérően az F-ben nem forgókapcsolóval, hanem karral lehet kiválasztani a menetfokozatot. Egy sportautóba ez jobban illik, arról nem beszélve, hogy manuális állásban így nemcsak a kormány mögötti fülekkel lehet kapcsolgatni, hanem a karral is
Fotó megosztása:
ESP kikapcsoló és kipufogó átkapcsoló gomb egymás mellett, alattuk a start-stop rendszer és a hátsó szárny nyitó gomb. Tőlük jobbra a tető nyitó-záró kapcsoló
ESP kikapcsoló és kipufogó átkapcsoló gomb egymás mellett, alattuk a start-stop rendszer és a hátsó szárny nyitó gomb. Tőlük jobbra a tető nyitó-záró kapcsoló
Fotó megosztása:
Alapállásban sima a műszerfal teteje középen...
Alapállásban sima a műszerfal teteje középen...
Fotó megosztása:
Szellőzőnyílások emelkednek fel, ha erősebb légáramlásra van szükség
Szellőzőnyílások emelkednek fel, ha erősebb légáramlásra van szükség
Fotó megosztása:
A leggyengébb, 340 lóerős változat végsebessége 260 km/h, a legerősebb V8-asé 300 km/h
A leggyengébb, 340 lóerős változat végsebessége 260 km/h, a legerősebb V8-asé 300 km/h
Fotó megosztása:
Jó megoldás a Mercedesekben is az egyértelmű és könnyen elérhető ülésállítási megoldás. Az F Jaguarban is beválik, már csak azért is, mert az ülés mellett aligha lehet kaparászni
Jó megoldás a Mercedesekben is az egyértelmű és könnyen elérhető ülésállítási megoldás. Az F Jaguarban is beválik, már csak azért is, mert az ülés mellett aligha lehet kaparászni
Fotó megosztása:
Mint látszik, jól besüllyesztették az ülést. Ez a jobb, kagylósított formájú, Performance ülés
Mint látszik, jól besüllyesztették az ülést. Ez a jobb, kagylósított formájú, Performance ülés
Fotó megosztása:
Érintésre emelkedik ki a karosszériából a Jaguar feliratú kilincs. Így már meg lehet ragadni
Érintésre emelkedik ki a karosszériából a Jaguar feliratú kilincs. Így már meg lehet ragadni
Fotó megosztása:
100 km/h felett automatikusan kiemelkedik, 65 km/h alatt automatikusan záródik a hátsó szárny, amely nyitva akár 120 kg-nak megfelelő erővel is nyomhatja lefelé az F-type hátulját. Gombnyomásra is kiemelhető
100 km/h felett automatikusan kiemelkedik, 65 km/h alatt automatikusan záródik a hátsó szárny, amely nyitva akár 120 kg-nak megfelelő erővel is nyomhatja lefelé az F-type hátulját. Gombnyomásra is kiemelhető
Fotó megosztása:
Előrefelé billen a motorháztető, úgy, mint valaha az E-type esetében. (Csakhogy ott az egész eleje billent hűtőnyílásostól mindenestől, mert egy darabból készült). Alatta csupa kompresszoros motor kap helyet: vagy háromliteres V6-os 340 vagy 380 lóerővel, vagy egy ötliteres V8-as 495 lóerővel
Előrefelé billen a motorháztető, úgy, mint valaha az E-type esetében. (Csakhogy ott az egész eleje billent hűtőnyílásostól mindenestől, mert egy darabból készült). Alatta csupa kompresszoros motor kap helyet: vagy háromliteres V6-os 340 vagy 380 lóerővel, vagy egy ötliteres V8-as 495 lóerővel
Fotó megosztása:
Még a bixenon fényszóróban is ott a Jaguar felirat
Még a bixenon fényszóróban is ott a Jaguar felirat
Fotó megosztása:
Ördögh Ibolya, a hazai Jaguar-Land Rover képviselet sajtókapcsolatokért felelős munkatársa és a manökenek ruháját tervező divattervezőnő, Tóth Bori (piros blúzban)
Ördögh Ibolya, a hazai Jaguar-Land Rover képviselet sajtókapcsolatokért felelős munkatársa és a manökenek ruháját tervező divattervezőnő, Tóth Bori (piros blúzban)
Fotó megosztása: