Hagyományos és modern, kifinomult és robusztus, erőteljes, mégis tökéletesen disztingvált… a Lexus marketingesei alighanem már nyújtogatnák kezüket, igen, ezek mi vagyunk – vagy mi szeretnénk lenni!
A film egyébként kiválóan átadja az üzenetet, anélkül, hogy meg kellene mutatnia azt autót. Persze megmutatja, mert az ügyfél különben boldogtalan marad, de a Lexus IS szpotja a tökéletes példa arra, hogy absztrakt értékeket teljesen felesleges konkrét képekkel illusztrálni.
Egészen más megközelítést alkalmaz a Volkswagen – még szép, hiszen másoknak és másról szól.
A balfék bűnözők ősképét felhasználó történetben borítékolható, hogy a Golf mindvégig a jók oldalán áll, az viszont nagyon 2013-as, hogy mindezt egy csepp vér, egy köbcenti gumifüst vagy egy milliméternyi karcolás nélkül abszolválja. Bolondbiztos technológia bolondbiztos szemléltetéssel – mert, ugye, biztos ami biztos.