Tavaly sem javult a helyzet a flottaeladásokkal életben tartott autókereskedelemben és idén sem fognak pezsgőzni a még működő szalonokban. Jó hír viszont, hogy az egész évet tekintve a visszaesés megállt és idén a piac bővülhet valamelyest
Fotó megosztása:
5327 eladott autóval és 11,8 százalékos piaci részesedéssel a tavaly az Opel volt a legnépszerűbb márka a személyautók között
Fotó megosztása:
Az autókat és a könnyű haszonjárműveket összeadva a Ford az első, mert a kisáruszállítók között is második
Fotó megosztása:
A magánemberek elodázzák autóbeszerzéseket. Mozgósítható tőkéjét inkább végtörlesztésre fordította a lakosság fizetőképes része, nem pedig új autókra
Fotó megosztása:
A prémiummárkák autói iránt megmaradt a kereslet
Fotó megosztása:
Csak olyan műhelyben érdemes javíttatni, mint ez, ahol a mester számlát ad az elvégzett munkáról
Fotó megosztása:
Messze még a régi szép idők visszatérése. A stagnáló magyar autópiacon a 2010-es 43 496 helyett tavaly 45 094 új autó kapott rendszámot
Fotó megosztása:
B-kategóriás jogosítvánnyal is lehet 125-ös motort vezetni - döntötte el az Országgyűlés
Fotó megosztása:
Nem mindegy, van-e hova visszamenni reklamálni, ha gond van a javítással
Fotó megosztása:
A márkaszervizt köti az adott munkákra elszámolható időkeret, nem mondhatják, hogy ez a fékjavítás bonyolult volt ezért az ígértnél háromszor többe kerül
Fotó megosztása:
Ha van számla, a szerviz vonató felelősségre, ha bajt okoz a beépített alkatrész
Fotó megosztása:
Elindult a kilométeróra állásának rögzítés adásvételkor és műszaki vizsgán. Ez megnehezítheti az órapörgetést
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nyugat-Európában 2000 és 2007 között évi mintegy 14,7 millió autót helyeztek forgalomba. Ehhez képest az idén legfeljebb 11,2 millióra lehet számítani, „olyan kevésre, mint az EU megalakulása óta még soha” – áll a tanulmányban, amely szerint az autógyárak ebben az évtizedben 24 millió autó értékesítésétől esnek el.
(Forrás: MTI)