Másfélmillió forint alatt könnyen és gyorsan eladhatók itthon a józan és nem túl öreg autók. Ám pont ezekből van hiány, ami felértékelte a leadott céges autókat
Másfélmillió forint alatt könnyen és gyorsan eladhatók itthon a józan és nem túl öreg autók. Ám pont ezekből van hiány, ami felértékelte a leadott céges autókat
Fotó megosztása:
Vállalati autót nem lehet izgalmas színben találni
Vállalati autót nem lehet izgalmas színben találni
Fotó megosztása:
Ritka a japán autót választó cég, a kínálat használtan sajnálatosan szerény
Ritka a japán autót választó cég, a kínálat használtan sajnálatosan szerény
Fotó megosztása:
Kétmillió forint alatt nem nehéz értékesíteni a szép kocsikat, főleg 1 és 1,5 millió forint között kelnek el a kedvező költséggel fenntartható, elterjedt típusok
Kétmillió forint alatt nem nehéz értékesíteni a szép kocsikat, főleg 1 és 1,5 millió forint között kelnek el a kedvező költséggel fenntartható, elterjedt típusok
Fotó megosztása:
A cégek többnyire három-négy évig használnak egy kocsit és 120-200 ezer kilométer után jön el a csere ideje
A cégek többnyire három-négy évig használnak egy kocsit és 120-200 ezer kilométer után jön el a csere ideje
Fotó megosztása:
Csak hétköznapi, elterjedt autókból van bő választék a kifutott flottaautók között
Csak hétköznapi, elterjedt autókból van bő választék a kifutott flottaautók között
Fotó megosztása:
A budaörsi csarnokban épp felkészítik a lízingkonstrukció kifutásával visszavett járőrautókat
A budaörsi csarnokban épp felkészítik a lízingkonstrukció kifutásával visszavett járőrautókat
Fotó megosztása:
Mindegyik Focus kombi fehér, 1,6 literes, benzines és 100 lóerős
Mindegyik Focus kombi fehér, 1,6 literes, benzines és 100 lóerős
Fotó megosztása:
Futásteljesítményük változó, 80-120 000 km közötti
Futásteljesítményük változó, 80-120 000 km közötti
Fotó megosztása:
Ezek a március közepén fotózott autók már elkeltek
Ezek a március közepén fotózott autók már elkeltek
Fotó megosztása:
Többnyire külső szakértő készíti az állapotlapot a flottakezelőktől kifutó autókhoz. Az állapotlapot a cégek kiadják az érdeklődőknek
Többnyire külső szakértő készíti az állapotlapot a flottakezelőktől kifutó autókhoz. Az állapotlapot a cégek kiadják az érdeklődőknek
Fotó megosztása:
6,5-10,5 liter között fogyaszt a 100 lóerős kombi Focus. Vételáruk 1,5 és 1,8 millió forint között szór
6,5-10,5 liter között fogyaszt a 100 lóerős kombi Focus. Vételáruk 1,5 és 1,8 millió forint között szór
Fotó megosztása:
A karcokat az ajtón a rendőrök övén lévő bilincs okozhatja
A karcokat az ajtón a rendőrök övén lévő bilincs okozhatja
Fotó megosztása:
Dugó fedi a rádió antennájának helyét. Érdemes időben kezelni a rozsdásodást
Dugó fedi a rádió antennájának helyét. Érdemes időben kezelni a rozsdásodást
Fotó megosztása:
Valami szöggel-pitykével kivert alakot kellett előállítani? Ám a rendőrautók zömén nem látni külső sérülést, mély karistolást
Valami szöggel-pitykével kivert alakot kellett előállítani? Ám a rendőrautók zömén nem látni külső sérülést, mély karistolást
Fotó megosztása:
Egy hónapon belül érkezik ismét nagyobb kontingens a leadott rendőrautókból
Egy hónapon belül érkezik ismét nagyobb kontingens a leadott rendőrautókból
Fotó megosztása:
Magyarországon 2013 első öt hónapjában 22 ezer személyautót értékesítettek, három százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál. A JATO Dynamics elemzése szerint Európában 6,8 százalékos átlagos visszaesést tapasztaltak, harminc országból hatban mértek növekedést, 22-ben pedig a magyarországinál nagyobb csökkenést észleltek.
A LeasePlan flottakezelő elemzése szerint a korábbiakhoz hasonlóan Európa tizenkét országában is bizakodók a nagy flottával rendelkező cégek. A Corporate Vehicle Observatory 3600 európai döntéshozói vélemény alapján a flották növekedését prognosztizálja az elkövetkező három évben. A száznál több főt foglalkoztató vállalatok vezetőinek 21 százaléka is ezen a véleményen volt, mindössze 11 százalékuk számít visszaesésre.
Az Európában megkérdezett flottatulajdonosok a tavalyihoz képest is nagyobb arányban (43%) emelték ki, hogy a cégautó nem csak munkaeszköz vállalatuknál, hanem szerepe van a munkaerő motiválásában és megtartásában is.
Az európai vállalatvezetők többségéhez hasonlóan Pesti Tímea, a LeasePlan Hungária Zrt. kereskedelmi igazgatója is optimista a flották növekedésével kapcsolatban. „Hazánkban a tavalyi évben bevezetett törvénymódosítások egyre több vállalat figyelmét irányították a gépjárműflotta-kezelés kiszervezésében rejlő adminisztrációs és költségcsökkentési előnyökre, és pozitív hatással voltak a flottaautók értékesítésére. Várakozásunk szerint a kedvező adószabályok miatt idén is többen választhatják a tartósbérlet konstrukciót a céges gépjárműflották beszerzésekor” – mondta a szakember.