Időnként úgy érezzük, ha még egy szépreményű magánmárkát látunk, amely Corvette-motorral épít áramvonalas szupersportkocsit, sikítunk. 

Intenzív hangképzésre a Sin R1 is ad okot, de a pozitív fajtából: kissé sablonos megjelenése ellenére ugyanis kiváló adottságokkal bír. 
Kezdjük rögtön azzal, hogy az autó nem egészen 1,2 tonnát nyom, hála a könnyűfém térvázba szerelt szénszálas cockpitnek. Ehhez jön az igényes futómű, AP versenyfékekkel, 40:60 arányú tengelyterheléssel. A hátsó kerekekhez a Porsche 911 GT2 hatfokozatú kézi váltóján keresztül jut el az erő… és ezzel el is jutottunk a lényeghez: az előző generációs Corvette 6,2 literes, nyolchengeres motorjához. 
Az ősöreg alapkonstrukciójú, oldalt vezérelt blokk eredeti kivitelében 436 lóerőt teljesített, az eredetileg versenyvázakra szakosodott Sin mérnökei ezt 525 lóerőre tornázták fel. 
2,5 másodperc alatt százon! 1
Egyszerűnek tűnik, de csupa ötlet a far. Hatalmas légterelő, fifikás lámpatestek, szokatlan diffúzor

Egyszerűnek tűnik, de csupa ötlet a far. Hatalmas légterelő, fifikás lámpatestek, szokatlan diffúzor

Papíron mindez még ezek után sem hangzik észveszejtőnek, a kis tömeg azonban bámulatos dinamikát engedélyez: az R1 2,5 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 320 km/óra körül van. 
Sajnos árakról, a bevezetés körülményeiről nincsenek információink, de a fentiek fényében erős a gyanúnk, hogy ha először is, biztosan nem utoljára hallunk a Sinről.

Szerző: