Lewis Hamilton a Mercedes MGP W02 (2011) volánja mögött hódította meg a Goodwood-i dombot, fittyet hányvba a 41,6 másodperces rekord időre: inkább nagy gázadásokkal, gumifüstöléssel és némi egy helyben pörgéssel szórakoztatta az eksztázisban ünneplő tömeget 

 
Alain Prost négyszeres világbajnok F1-es autó helyett a 320 lóerős Renault Twin’Run tanulmányautóban vonult fel Goodwoodban 
 
Nick Heidfeld (F1: 2000-2011) nevéhez fűződik minden idők legjobb ideje Goodwood-ban (41,6 mp az 1,86 kilométeres hegyi felfutón), és 1999-es rekordját komolyan véve Rebellion LMP1-es Le Mans-i versenyautójában ezúttal is komoly tempót diktált a nézők sorfala között 
 
Sir Stirling Moss akár rollerrel is végig mehetett volna a pályán, akkor is ő lett volna a hétvége egyik legnagyobb tiszteletnek örvendő alakja. Mégis megadta a módját: többszörös túraverseny-győztes hű társa, a Mercedes 300 SLR kísérte el az idei, jubileumi Goodwood-i fesztiválra 
 
A McLaren MP4/4 minden idők talán legsikeresebb F1 versenyautója, amely az 1988-as évadban egyetlen egyszer talált legyőzőre. Ebben talán két pilótájának: Ayrton Sennának és Alain Prostnak is volt némi szerepe
 
Damon Hill egy gázturbinás Lotus 56-ossal – a hanghatás megdöbbentő!
A BMW mérnökei modern F1 technológiákat alkalmazva rekonstruálták azt a Brabham BMW BT52-öst, amellyel Nelson Piquet három bajnoki címe közül az egyiket szerezte 
 
Ayrton Senna 1986-os Lotus 98T versenyautója a turbókorszak előkelő képviselője. Másfél lóerős motorja 1200-1300 lóerőt adott le. Itt ennek töredéke is elég volt ahhoz, hogy a pilóta egy óvatlan mozdulattal összetörje a felbecsülhetetlen értékű versenyautót
 
Jenson Button nem Forma-1-es autót vezetett Goodwoodban, ez azonban nem akadályozta meg rajongóit, hogy ujjongva köszöntsék a 2009-es világbajnokot, akinek a szolgálati autója egy Mclaren MP4 12C, ezúttal viszont a márka újdonságát, a P1-est kergette fel a dombra