Ellentétben más helyszínekkel, Magyarországon a legtöbb Forma-1-es versenyző maga vezet a szállodától a Hungaroringig. Miért ne tennék? A belvárosi hotelekből pillanatok alatt elérik az M3-as autópályát, ahol VIP sávon haladhatnak a főbejáratig.
A legtöbb csapatnál felfedezhető valamiféle kötődés autógyárakhoz. Ennek megfelelően az Infiniti Red Bull csapat versenyzői Infiniti modellekkel érkeztek.
Mark Webber dízelmotoros FX-e is figyelemreméltó darab, de Sebastian Vettelé sokkal különlegesebb. A világbajnok a hónap elején vehette át a róla elnevezett járgányt. A limitált darabszámban készülő – nagyjából 34 millió forintba kerülő – Infiniti FX Vettel Editionben az 5,0 literes V8-as teljesítménye a korábbi 390 LE helyett 420 LE. Elméletben képes elérni a 300 km/órás sebességet, de 250 km/óránál megállítja az elektronika. Karosszériáját a Red Bull Racing együttműködésével kifejlesztett spoilerekkel ruházták fel.
Nem ez a leggyorsabb autó azonban a parkolóban, hanem Lewis Hamilton Mercedese. A családi modellnek kinéző E-osztály kombi orrában 5,0 literes duplaturbós V8-as motor bújik meg. 557 lóerő és 720 newtonméteres nyomaték tépázza a hátsó kerekeket, kivéve ha négykerék-hajtással rendelték az autót. Kiviteltől függően 4 másodperc körül gyorsul 100 km/órára a kocsi. 250-nél ezt is megállítja az elektronika.
Nemcsak a Mercedes-csapat versenyzői járnak csillagos autóval, a motorszállítói szerződés nyomán a McLaren és Force India csapatok pilótái is. Utóbbiak azonban nem a gyártól kapták, hanem bérelték a kocsikat. Érdekes, hogy míg Adrian Sutil benzinmotoros CLC kupéval hajt, addig Paul di Resta dízel C-osztályt vezet.
Szintén bérautóval közlekednek a Toro Rosso és a Marussia pilótái is: igazi hungarikum Jules Binachi Opel Zafiráján a dísztárcsák gyorskötőzővel történő rögzítése.
A Renault is számos csapatnak szállít versenymotorokat, ennek megfelelően a francia márka autóiból is akad a parkolóban. Romain Grosjean (Lotus), Pastor Maldonado (Williams), Valtteri Bottas (Williams) is ilyennel érkezett. Mindannyian Renault Clio RS-t hajtanak. Ez a kisautó legvadabb változata, motorja 1,6-os turbós (200 LE), sebességváltója a kormányról kapcsolható.
Gondolhatnánk, hogy a Ferrari-csapatnál lehet a legjobb dolguk ilyen szempontból a pilótáknak, de Fernando Alonso nem a maranellói gyár járgányával jött, hanem az anyacég, a Fiat modelljével. Egy Freemonttal érkezett, amely Dodge Journey néven látta meg a napvilágot még az USA-ban, de Európában az olasz márka neve alatt forgalmazzák. Bár létezik belőle 3,6 literes V6-os motorral szerelt 280 lóerős változat, a ballonos gumikat és az egyetlen apró kipufogót látva ebben inkább a 2,0 literes dízelmotor van.