Néhány héttel ezelőtt még azon vacilláltunk: vajon megőrzi-e az előző generációs IS-F szedán nyolchengeres konfigurációját az utód kupéváltozatából faragott sportmodell, az RC-F, vagy károsanyag-kibocsátási megfontolásokból áttér a hathengeres elrendezésre. 

Az alábbi videó frappáns választ ad a kérdésre: a Lexus közelgő kompakt sportmodelljének motorja továbbra is harminckét szelepen keresztül lélegzik majd, mégpedig gépi segítség nélkül. 
Érdekes helyzet áll tehát elő: miközben a BMW M4 (korábban M3 kupé) hátat fordít a nyolchengeres konstrukciónak, és visszatér a sorhatos rendhez, a Lexus (az Audi RS5-tel és a Mercedes C 63 AMG-vel egyetemben) marad a kétszer négyes konfigurációnál. 
A fenti videót készítő Youtube-felhasználó egyébként néhány héttel korábban az M4 prototípusát is lefilmezte ugyanitt. Akkor is tanulságos összehasonlítani a két autó menetdinamikáját, ha tudjuk: fejlesztésük nem ugyanabban a fázisban tart.