Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mérnököknek szánt technológiai játszótér helyett ezek igazi, tömeggyártásra szánt típusok, amelyekkel a való életben, és nem a mozivásznon fogunk találkozni.
Fotó megosztása:
Az Audi A3 Sportback e-tron nem enged a sportosságból, viszont konnektorról tölthető hibrid rendszerének köszönhetően 1,5 literes átlagfogyasztással kecsegtet
Fotó megosztása:
A két tartály könnyű, biztonságos, és a kétszer hét kilogramm gázzal 400 kilométert tehet meg az A3 g-tron
Fotó megosztása:
A nagy terv lényege, hogy az autóba kerülő üzemanyagot megújuló erőforrásokból állítsák elő
Fotó megosztása:
A g-tron belsőben pár kijelzőn kívül semmi sem utal az alternatív hajtásra
Fotó megosztása:
Ez az első CNG üzemű nagy szériában gyártott Audi
Fotó megosztása:
A gázzal kiegészített hatótávval akár több mint 1300 kilométer is megtehető
Fotó megosztása:
Wankel-motoros hatótávnövelő, agresszív külső ez az A1 e-tron
Fotó megosztása:
Az A1 e-tron legfeljebb 50 kilométert tud megtenni az akkumulátorban tárolt energiára támaszkodva
Fotó megosztása:
A fejlesztések boszorkánykonyhája a Le Mans-i 24 órás verseny, ahol az Audi R18 e-tron Quattro hibrid technikája a legdurvább kihívásokkal szembesül
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Volkswagen luxusmárkája középtávon minden erejével plug-in hibrid, azaz hálózatról is tölthető autókat fejleszt. Az Audi véleménye szerint jelenleg csak ez a technológia képes „teljes értékű vezetési élményt” nyújtani.