Érdekes játszmát játszik mostanában a Kia: apró tanulmányautói egymásra licitálnak a vagányság, a sportosság terén – és hogy végül mi lesz belőlük, még mindig nem tudni. 

A négyajtós, harmonikus CUB és a zabolátlan fenevad Provo után újabb négy méter alatti tanulmánnyal – és vélhetően ismét egy új iránnyal – gyarapodik a Kia koncepciójárművek sora. 
Városi kisautó-tanulmány a Kiától 1
Egybeülés, tetőbe vágó ajtónyílás, sárga kiemelések, minimalista felületek

Egybeülés, tetőbe vágó ajtónyílás, sárga kiemelések, minimalista felületek

Az újoncról semmi konkrétumot nem árulnak el egyelőre, de ha hihetünk a közleményben szereplő jelzőknek – huncut, robusztus, játékos, masszív, szívós, határozott -, megint egy olyan autóról lesz szó, amely mindenkinek belopja magát a szívébe, de a piacon eladhatatlan volna. 
Sebaj, a tanulmányoknak nem is ez a feladata, hanem hogy demonstráljanak és tapogatózzanak. Annyi most már világosnak látszik, hogy a Soult valami kevésbé magától értetődő opcióval szeretné kiváltani a Kia. 
A szeptemberben színre lépő, egyelőre nevenincs tanulmány szárnyas ajtaja, merész kezelőszervei vagy szénszálas első köténye aligha jut tovább a koncepcionális fázison, a négyledes ködfényszóró ellenben már ismerős a Cee?d GT mödellekről, szóval van itt remény…
A középkonzol két rúd csupán, a sebességváltót és a hangerőt gyűrűk tekergetésével vezérelhetjük

A középkonzol két rúd csupán, a sebességváltót és a hangerőt gyűrűk tekergetésével vezérelhetjük

Szerző: