A képek magukért beszélnek, de nem árt, ha tételesen felsoroljuk a módosításokat, amelyeket a Carlsson tuningspecialista eszközölt a kecskeméti gyártású B-osztályon 

Újak az oldalsó kötények, légterelő került az első lökhárító aljára és a csomagtérajtóra, a hátsó lökhárítót diffúzoros elemre cserélték; ebből nő ki a rozsdamentes acél kipufogórendszer négy végcsöve 
Műtőasztalon a kecskeméti Mercedes 1
Műtőasztalon a kecskeméti Mercedes 15
A hasmagasság merész 30 mm-rel csökkenthető, a rugózási komfortot 19, illetve 20 colos felnik rontják tovább. 
A beltérben a vásárlón áll a változtatások mértéke, alumínium pedálszett, egyedi szőnyegek és különleges bőrkárpit szerepel az étlapon 
A Carlsson első körben a benzinmotorokat vette kezelésébe. A B180 122 lóerő helyett 146 lóerőt teljesít, a B200 a gyári 156-ról 187 lóerőre gyarapodott, a legnagyobb, kétliteres B250 211 helyett 253 LE teljesítményű lett.
Műtőasztalon a kecskeméti Mercedes 16
Szerző: