Csintalan, huncut, bitang – hozzávetőlegesen ezt jelenti az olasz cattiva kifejezés. Ha rápillantunk a Fiat 500 azonos elnevezésű kivitelére, rögtön látható, miért választották ezt az egészséges csínytevést, gyermeki vagányságot tükröző típusjelzést 

Az új Fiat 500 Cattiva kivitel kétféle modellváltozathoz: az 1,4 literes, 101 lóerős motorral szerelt Sporthoz és a 135 lóerős 500 Turbóhoz lesz rendelhető (Európában 100 LE, illetve 133 LE Abarth). 
Gézengúz Fiat 500 épül 1
Gézengúz Fiat 500 épül 15
Sötétített házú fényszóró és hátsó helyzetjelző, egyedi, 16 colos, fényezett könnyűfém keréktárcsák jellemzik a Cattivát, a négyévszakos sportabroncsoknak leginkább a világpremier helyszínén, a napfényes Kaliforniában van létjogosultsága. 
A fényes feketére festett tetőlemez és a látványos hátsó légterelő kifejezetten dögössé teszi az autó megjelenését. A Cattiva piros, matt fekete, ezüst, gránit kristályszín, fehér és világoskék (csak 500 Sport) színekben rendelhető, de akinek van egy csepp stílusérzéke, a képeken is látható vörösréz fényezés mellett dönt. 
Gézengúz Fiat 500 épül 16
A beltérben fekete tetőkárpit, matt fekete műszerfali burkolatok, fekete-szürke szövetkárpit vagy fekete bőrkárpit várja az utasokat. Az öltések minden esetben – beleértve a fekete bőr kormánykereket és váltóggombot is – ezüstszínűek. 
A Cattiva felára az észak-amerikai piacon 850 dollár, azaz kb 200 ezer forint. Ennyiért alighanem Európában is kapós volna egy valóban férfias kivitelű 500-as