Beau Boeckmann nevét és arcát a televíziós autó-átalakító műsorból, a Pimp My Ride!-ból ismerhetjük: az ő stúdiója varázsolt eszement, skizofrén autócsodákat a menthetetlenül lepukkant járgányokból. 

Most ismét egy öreg verdához nyúlt, bár valamivel nagyobb tisztelettel. A július végén beharangozott GTR1 a Ford GT vérvonalát kívánja tovább vinni: alkotói szerint nagyjából így nézhetne ki ma a hatvanas évek GT40 versenyautója által ihletett szupersportkocsi, ha 2006-ban, mindössze két év után nem állnak le a fejlesztésével 
Ford sportkocsi negyedmilliárdért 1
Ford sportkocsi negyedmilliárdért 21
Először is nagyobb lenne: a Galpin Auto Sports kézzel épített karosszériája közel 13 centivel szélesebb a nagy példaképénél. Az ügyfél megválaszthatja, hogy alumíniumból vagy szénszálas kompozitból kéri a kasztnit – utóbbi nem csak könnyebb, de olcsóbb is, kerek 200 ezer dollárral (46 millió Ft) 
A Ford GT motorjáról leválasztották a kompresszort, helyére ikerturbót illesztettek. Az 5,4 literes nyolchengeres becsült teljesítménye így eléri az 1024 lóerőt, a maximális forgatónyomaték 1002 Nm. Ez a legjobbakhoz mérhető menetteljesítményeket eredményez: a széles és lapos szörnyeteg 3,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára, a 0-160-as sprint 6,8 másodpercig tart. A végsebesség meghaladja a 360 km/órát. 
Ford sportkocsi negyedmilliárdért 22
Boeckmann, aki családja révén mellesleg az USA legnagyobb Ford márkakereskedésének is tulajdonosa, legalább hat darabot szeretne gyártani az egymillió dollár fölé árazott autóból. Ennyiből már jövedelmezővé válna a projekt. 
Az autó gyártásához használt prototípus-szerszámok rövid élettartama miatt legfeljebb huszonnégy darab készülhet a GTR1-ből, amelynek fékjeit az F-22 Raptor lopakodó vadászgép fékrendszere alapján fejlesztették ki, utasterét pedig alumínium és a legkiválóbb Bridge of Weir-i bőr borítja – természetesen kék színben, ahogy az egy Ford GT-hez illik 
 
Szerző: