„Valószínűleg ez az a dolog, amely miatt a legtöbben vakarják a fejüket a bokszutcában” – mondta a hűtéskérdésre reagálva Smith. „Természetesen könnyű olyan megoldást találni, amely hűt, de olyan kell, amely nemcsak hűt, hanem az aerodinamikai teljesítményt sem befolyásolja. És ez az igazi nehézség.”
„Az nyilvánvaló, hogy még a turbófeltöltőből kiáramló levegővel is kell kezdenünk valamit, a nagy kérdés, hogy ezek a megoldások mekkorára csomagolhatók össze. Az egész autó felépítését tekintve ez egy kulcsfontosságú kérdés.”
Key szerint a jelentős szabályváltozások miatt csak néhány megoldást lehet átvinni a 2013-as autókról a jövő éviekre. „A 2014-es autók hűtésigénye teljesen más lesz, mint az idén” – vélekedett Key. „Ott a turbófeltöltő, amelynek saját hűtő kell, ott a sokkal nagyobb és ezáltal sokkal több hőt termelő ERS energia-visszanyerő egység, de a váltót, hidraulikát, olajat és vizet továbbra is hűteni kell. Mindehhez a lehető legkisebb méretű megoldás kell, amihez új technológiákat is fel kell használnunk.”