Százötven lóerő és 210 Nm nyomaték: ekkora motorteljesítmény vígan elég egy középkategóriás autó decens mozgatásához. A G-Power erőnövelő kúrájában azonban ez csak a plusz, amivel az M6 F13 felülmúlja eredeti, gyári állapotát. 

A német tuningműhely G-POWER Bi-Tronik III V2 hajtáslánca 710 lóerővel és 890 Nm forgatónyomatékkal riogatja az utazó közönséget.
A fejlesztés kulcsa a haszontalan emissziós kompromisszumoktól megszabadított motorvezérlés, valamint a turbómotor kompresszorossá történő átalakítása. Ehhez társul a teljes egészében titánból kialakított, akadálymentes áramlású, a gyárinál 12 kilóval könnyebb kipufogórendszer, amelyhez titán vagy karbon végcsövek társulnak, 10 centiméteres átmérőben. 
G-Power M6 F13: Doppingvizsgán megbukna 1
G-Power M6 F13: Doppingvizsgán megbukna 17
A komoly teljesítményt 305/25 ZR 21 méretű Michelin Pilot Super Sport abroncsok viszik át az aszfaltra, a kormányzott keréken 265/30 ZR 21 gumik feszülnek – szinte nincs is oldalfala a gumiknak. A kovácsolt Hurricane felniket a G-Power fejlesztésű kerámia fékrendszer tárcsái tölti ki. Az első tárcsák átmérője büszke 42 centiméter, a könnyű rendszer révén felére csökkent a rugózatlan tömeg, ami a húzó- és nyomóirányban egyaránt kilenc fokozatban állítható lengéscsillapítással együtt példás vezethetőséget és úttartást eredményez.
A G-Power büszke arra, hogy motorvezérlése a sebességváltás idejére korlátozza az erőforrás forgatónyomatékát, ami megnöveli a hajtáslánc élettartamát. Persze nem holmi kímélős vezetésre termett az M6 F13: álló helyzetből 10,8 mp alatt éri el a 200 km/órát, a végsebesség 300 km/óra felett van.
G-Power M6 F13: Doppingvizsgán megbukna 18