Felnőtt utasvédelem (34 pont, 94%) 
Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető és az első utas térde, valamint lábszára jól védett volt. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó Corolla maximális pontszámot ért el, utasai minden testrészének kiváló védelmet biztosít. A mellkas védelme a súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során is megfelelő, más testrészeké pedig jó volt. Az ostorcsapásos nyaksérülés elleni védelem jó. 
Papírforma szerint tört 1
Papírforma szerint tört 13
Gyermekbiztonság (40 pont, 82%) 

A Corolla maximális pontszámot kapott a másfél éves gyermek védelmezése tesztpontban. Frontális ütközésben a háromévesnek megfelelő, menetirány szerint beültetett bábu feje nem mozdult előre szélsőséges mértékben. Oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték a kis utasokat. Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen hordozó. A légzsák állapotáról egyértelműen tájékoztat a Corolla, ez plusz pontot ért a modellnek. 
Az I. csoportos Isofix-ülés rögzítő fülét csak különösen odafigyelve lehetett beilleszteni a hátsó szélső üléseknél kialakított aljzatba, ettől eltekintve a gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan. A Toyota szeptember elsejével módosította az idevágó leírást a felhasználói kézikönyvben, a pontozás már a módosított állapotot tükrözi. A korai gyártású modellekben ez nem érinti a gyermekülés beszerelését, ám mivel a kézikönyvben szereplő leírás nem egyértelmű, gondosabban kell eljárni.
Papírforma szerint tört 14
Gyalogosbiztonság (24 pont, 67%) 
A lökhárító maximális pontszámot érdemelt a lábszár védelméért, ugyanakkor a gépházfedél belépő éle általában rosszul védelmezte a medencetájat. A gépházfedél azon területeinek többsége, ahová a gázolt gyalogos feje becsapódhat, jó vagy megfelelő védelmet nyújtott. 
Biztonsági berendezések (6 pont, 66%) 
Az ESP alapáras, működése megfelel az EuroNCAP követelményeinek. Minden ülésen jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására. A Corolla azonban nem kínál sebességhatároló rendszert.
a videó a hirdetés után indul